- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال برگزار شد

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال با اشاره به تحرکات اخیر کشور و ناآرامی های برخی از مناطق که دست خوش اقدامات سوء مدیران ناکارآمد گذشته بوده هزینه هایی برای کشور دربر داشته گفت: از این موضوع باید درس گرفت و اقدامات به موقع نسبت به مطالبات مردم و اجرای پروژه های مهم رضایت مردم را در برخواهد داشت

فرماندار ماسال بر لزوم اجرای پروژه های زیرساختی اعم از اجرای شبکه های آبرسانی، برق رسانی، راهداری و… تاکید و بیان کرد مدیران شهرستان در کمیته های استانی اجرای پروژه ها و جذب اعتبارات را پیگیری کنند.
فرماندار ماسال به اصل تعامل در بین ادارات اشاره داشت و افزود: تعامل و هم افزایی در ادارات موجب اجرای برخی از اقدامات مثبت و تسریع در اجرای برخی از آنها میشود .
مهندس گیل چالانی با ابراز نگرانی از عدم توجه به زیر ساختهای شهرستان در گذشته گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرستان ماسال بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال برای ۱۰۸ پروژه اولویت دار زیر ساختی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تعیین شده که امیدواریم پس از تخصیص با پیگیری های مدیران جذب کامل بودجه انجام گیرد.
وی گفت با کمترین امکانات میتوان سطح توقع مردم را جامع عمل پوشاند و برخورد مناسب با ارباب رجوع از اهم مهمات است و بر تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین را تاکید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]