چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست شهرداری شلمان در گزارش عملکرد شهریور ماه خود گفت:قول داده ایم برای رفع مشکلات مردم کار کنیم

اختصاصی همای خبر/سرپرست شهرداری شلمان با بیان این مطلب که

قول داده ایم برای رفع مشکلات مردم کار کنیم گفت:

به منظور تسریع در پیشرفت امور شهر و رفع مشکلات شهروندان در چارچوب قانون ،وفاق و همدلی و همکاری مناسبی بین مسئولین شهری ،شورای اسلامی و مجموعه شهرداری اتفاق افتاده است که آینده خوبی را برای خدمت رسانی به مردم نوید می دهد.

دکتر ناصر رنجبر افزود:سیاست کلی شورای اسلامی و شهرداری شلمان در تصمیم گیری های باید در ارائه خدمات شهر نگاه عادلانه و یکسان به کل شهر وجود داشته باشد.ضمن انکه منحصر نبودن کار شهرداری در کار شهرسازی و ساخت و ساز جزء تصمیمات این شهرداری می باشد.

وی اذعان داشت:توجه تام به درآمدهای پایدار و استفاده از قابلیت های نهفته در شهر و
رفع معضلات شهر و سایه وحدت و همدلی
وتلاش شهردار و اعضای شورای شهر بر این است که تا هر چه بیشتر در زمینه مشارکت نخبگان و شهروندان در مسائل شهر و مدیریت شهری فراهم کنیم

سرپرست شهرداری شلمان در خصوص گزازش عملکرد ماه گذشته خود گفت:گزارش عملکرد شهرداری شلمان در
شهریور ماه ۱۴۰۱ از مورخ ۶/۱/ ۱۴۰۱ الی ۳۱ /۱۴۰۱/۶

را به پیشگاه شهروندان تقدیم می نمایم انشاالله با تمام توان در مسیر اداره بهتر شهر گام بر میداریم.

رنجبر اظهار داشت:بازدید میدانی اینجانب از محل ساخت سایت تولید ورمی کمپوست شهرداری،جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری یادواره شهدای شهر شلمان با حضور دکتر محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان ،افتتاح بازارچه سنتی در پارک شهر شلمان در آخرین روز از هفته دولت از جمله اقدامات ماه گذشته می باشد.

وی شن ریزی و تسطیح کوچه دسترسی به بقعه متبرکه شاه اولیاء،آغاز طرح ساخت دوربرگردان جهت کنترل ترافیک میدان شهدای شهر شلمان توسط شهرداری شلمان و
برگزاری کارگاه آموزش ورمی‌کمپوست ویژه بانوان در شهرداری شلمان را از دیگر اقدامات این شهرداری توصیف کرد.

سرپرست شهرداری شلمان خاطرنشان کرد:رنگ آمیزی تیر های روشنایی پارک کودک
،شن ریزی و تسطیح کوچه بقعه متبرکه شاه اولیاء، اصلاح هندسی دوربرگردان بلوار خیابان حضرت آیت الله خامنه ای از دیگر خدمات ما در این شهرداری است.

وی در خصوص عملکرد واحد عمران و پیمان شهرداری شلمان گفت:
کل بودجه مصوب شهرداری در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال می باشدکه درآمد شهرداری شلمان از تاریخ۱ /۶/ ۱۴۰۱ لقاح۶/۶/ ۱۴۰۱ برابر ۱۰,۰۴۸,۹۶۵,۲۰۰ریال است اما هزینه شهرداری شلمان از تاریخ۱/ ۶ /۱۴۰۱لغایت ۳۱/ ۶ /۱۴۰۱برابر ۹,۹۷۶,۰۸۵,۳۱۷ ریال میباشد.

وی عنوان کرد:پرداخت مبلغ ۳,۵۹۰,۰۰۰ریال از محل وصول چک های درآمدی به پیمانکاران از محل طلب پیمانکاران تنخواه گردان فاکتورهای جزء وکل از دیگر اقدامات واحد عمرانی ما است.

وی خاطر نشان کرد:برگزاری دو جلسه بین مدیران درآمد و مالی شهرداری و ریاست سازمان تامین اجتماعی و واحد اجرائیات به مبلغ کل ۴,۳۱۷,۷۶۵,۵۷۰ریال در خصوص تقسیط جرایم سنواتی بیمه کارکنان در شهریور ماه سال جاری با پیش پرداخت مبلغ۱,۱۲۷,۴۴۸,۶۴۲ ریال و اقساط ماهیانه در۱۸ قسط متوالی تا تاریخ۶/ ۱۲ /۱۴۰۲ و مستهلک شدن مبلغ ۳,۱۹۰,۳۱۶,۹۲۸ریال از برنامه های مهم و مفید واحد درآمد و مالی شهرداری می باشد. ضمن انکه پرداخت به موقع حقوق و مزایا بیمه کارکنان کارگران و نیروهای شرکتی و روزمزد شهرداری از جمله دیگر خدمات این شهرداری است.

سرپرست شهرداری شلمان ادامه داد:
ابلاغ ۱۰۰ مورد عوارض صنفی و وصول ۱۶ مورد عوارض از دیگر اقدامات این شهرداری است.
وی بررسی و تکمیل سه فقره پرونده ارتقاء گروه و یک فقره پرونده ارتقا شغلی ،بررسی ،تکمیل پرونده های مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر بر اساس بخشنامه و تحویل مدارک مربوط به هسته گزینش استانداری،بررسی ،تکمیل پرونده و معرفی به گزینش جهت تبدیل وضعیت نیروی کارگری بر اساس بخشنامه ابلاغی به هسته گزینش استانداری ،بررسی و تکمیل پرونده کارکنان واجد شرایط بازنشستگی برای گزارش به اداره کار و تامین اجتماعی به درخواست صدور مجوز نیروی جایگزین به استانداری از طریق سازمان شهرداریها،بررسی و گزارش ورود و خروج پرسنل در یک ماه شهریور و گزارش به شهرداری ،بررسی پرونده مرخصی تمامی کارکنان در ۶ ماه های اول سال و گزارش در پرونده پرسنلی کارکنان از جمله عملکرد این شهرداری در بخش اداری می باشد.

رنجبر پیگیری پنج مورد پرونده حقوقی از طریق مراجع قضایی دبیرخانه،ثبت ۲۹۵ مورد نامه وارده و ۲۴۰ مورد نامه صادره و مکاتبات مربوطه از جمله خدمات این شهرداری در حوزه حقوقی می باشد.
سرپرست شهرداری شلمان در خصوص عملکرد این شهرداری در حوزه ساختمانی گفت:
صدور و تمدید پروانه ساخت و دیوارکشی به تعداد ۷۰ فقره،پاسخ استعلام ادارات و ارباب رجوع ۵۵ مورد،ارجاع دو پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ،پیگیری جهت تعیین حریم پل ورودی شهر از طریق شرکت مهندسین مشاور ایران
،آماده سازی پرونده های تغییر کاربری در محدوده شهر

ی برای طرح در جلسه کمیسیون مغایرتهای طرح هادی به تعداد ۵ فقره، انجام خط پروژه معابر شهری شلمان به تعداد ۴ مورد

،انجام نقشه برداری معابر جهت طرح تفصیلی خیابان شهید بهشتی،اصلاح خط پروژه خیابان شهید جهاندار،امضای ۲۰۰ پرونده برای صدور سند مالکیت برای شهروندان ارسال به بنیاد مسکن،تعداد ۵ فقره پرونده در حال بررسی جهت صدور پروانه ساختمانی و دو فقره پرونده دیوار کشی از جمله اقدمات ساختمانی این شهرداری می توان نام برد.

وی نصب جدول به طول ۶۰ متر و احداث دوربرگردان
دور میدان به سمت

جاده رودسر ،نصب جدید و به طول ۵۰ متر و احداث دوربرگردان دور میدان به سمت جاده املش ،اجرای آسفالت معابر شهری به مساحت ۳۰۰ مترمربع ،شن ریزی معابر سطح شهر و آماده سازی بستر برای آسفالت،بازسازی و تعمیر ساختمان زمین فوتبال بالا محله شهر شلمان
،شن ریزی جاده بین باغات در جاده دسترسی به بقعه متبرکه شاه اولیاء، تصحیح و پاکسازی زمین مسیر کانال زمینی جاده گل سفید جهت احداث پارک را از جمله اقدامات این شهرداری به شمار اورد.

وی عقد قرارداد با پیمانکار جهت انجام ممیزی املاک شهر ،عقد قرارداد با پیمانکار جهت دیوار مالونی حاشیه شلمان رود ،عقد قرارداد با پیمانکار جهت لایروبی سر دهنه شمانرود در محدوده شاه اولیاء،انجام تشریفات برگزاری مجدد مناقصه پاساژ تجاری خدماتی شهرداری
،انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به ۸۰ مورد نامه اداری وارده و صادره از جمله کارهای انجام شده در حوزه پیمان نام برد.

سرپرست شهرداری شلمان لایروبی شلمانرود در منطقه شاه اولیا و برداشت خاک و مخلوط و دپوی آن در محوطه بقعه متبرکه شاه اولیا با اعتبار حدود ۲ میلیارد ریال، ساماندهی ،علف تراشی ،آبیاری و پاکسازی فضای سبز معابر اصلی و فرعی و محلات سطح شهر به صورت مستمر را از مواردی دانست که در بخش امور خدمات شهری انجام گرفته است.

وی جمع آوری پسماند از روستاهای چمنستان ، ولیسه و پایین خالجیر طبق قرارداد فی مابین
،برگزاری کلاسهای آموزشی تولید ورمی کمپوست با مشارکت پیمانکار برای شهروندان
،پاکسازی و زیباسازی حاشیه خیابان شهید علیپور،شن ریزی کوچه ها و معابر سطح شهر،

مشارکت و آماده سازی محل برگزاری مراسم بزرگداشت شهید نابغه سردار مرتضی حسین پور و یادواره شهدای شهر شلمان،تامین البسه ،تجهیزات و امکانات لازم برای نیروهای خدماتی شهرداری را از جمله خدمات این شهرداری نام برد.

همچنین تعمیر ماشین حمل زباله،
همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنگرود جهت هدایت خودروها در روزهای تعطیل و ایام پرترافیک را دیگر خدمات این شهرداری دانست.

رنجبر ادامه داد:لایروبی شلمان رود در منطقه شاه علیا و برداشت خاک و مخلوط و در پایان در محوطه بقایش متبرک شاه اولیاء با اعتبار وجود دو میلیارد،علف تراش ای آبیاری و پاکسازی فضای سبز معابر اصلی و فرعی و محلات سطح شهر به صورت مستمر از جمله دیگر خدمات شهرداری عنوان کرد.
وی گل کاری میادین و معابر سطح شهر
،جمع‌آوری پسماند از روستاهای چمنستان ، ولیسه و پایین خالجیر طبق قرارداد فی‌مابین
،برگزاری کلاسهای آموزشی تولید ورمی کمپوست با مشارکت پیمانکار برای شهروندان
،پاکسازی و زیباسازی حاشیه شهر خیابان شهید علیپور ،شن ریزی کوچه ها و معابر سطح شهر
،مشارکت و آماده سازی محل برگزاری مراسم بزرگداشت شهید نابغه سردار مرتضی حسین پور و یادواره شهدای شهر شلمان ،تامین البسه تجهیزات و امکانات لازم برای نیروهای خدماتی شهرداری را از جمله خدمات دیگر شهرداری نام برد.
وی همکاری با پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان لنگرود جهت هدایت خودروها در روزهای تعطیل،
ایام پر ترافیک، انجام سی و یک فقره عملیات اطفاء حریق مسکونی تجاری باغات و اراضی واقع در محدوده و روستاهای حوزه نفوذ شهر شلمان وخرید چهار حلقه شیلنگ جهت خودروهای آتش نشانی ،پاسخگویی به نامه‌های اداری مربوط به آتش‌سوزی و سوانح
،بازدید و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص ایمنی به فضای مراقبتی و درمانی شهر شلمان را از جمله دیگر خدمات این شهرداری دانست.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …