چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان : ۴۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود

اختصاصی همای خبر/مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح طرح های عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت : ۳۳ میلیارد تومان برای این طرحها هزینه شده است. افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال لوشان ،افتتاح سالن شهید ساغری لوشان ،افتتاح سالن ورزش‌های باستانی لنگرود ،چمن مصنوعی تختی سیاهکل ،بازسازی و افتتاح سالن کشتی لنگرود ، افتتاح خانه جوان شهرستان ماسال ، افتتاح استخر بخش خصوصی در آستارا ،احداث جایگاه تماشاگران شلمان لنگرود که این پروژه های عمرانی ورزشی شامل تجهیز و بازسازی بوده و در این هفته به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خاطر نشان کرد : ۴۹ سالن و مکان ورزشی از زمانی که اینجانب عهده دار مسوولیت ورزش استان شده ام بازسازی و تعمیر شده و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ،ضمن تبریک این هفته به جامعه ورزش استان اظهار داشت : در سراسر کشور از ۲۶ مهرماه هفته تربیت بدنی با شعار ” ورزش ،حال خوب و ایران قوی ” آغاز خواهد شد و در استان گیلان نیز این هفته با ۴۴۵ برنامه ورزشی و افتتاح هشت طرح عمرانی و ورزشی شروع می گردد.

وی با تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی استان گیلان عنوان کرد : گلباران مزار شهداء و تجلیل از خانواده های معزز شهیدان و پیشکسوتان ورزشی ، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و حضور یکپارچه جامعه بزرگ ورزشی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ،نشست شورای عالی ورزش به ریاست استاندار محترم گیلان ،دیدار با برخی از اعضای شورای تامین ،فرمانده محترم سپاه و همچنین فرمانده نیروی انتظامی گیلان ،بازدید از واحد تولیدی لوازم ورزشی، اهدای خون جامعه ورزش در ورزشگاه عضدی و در همه شهرستان‌ها،اهدای ۴۰۰ بسته نوشت افزار برای دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت از جمله اهم برنامه های این هفته در استان خواهد بود.

آرمان ادامه داد : از دیگر برنامه ها استعدادیابی رایگان رده های پایه در پایگاه قهرمانی در جهت کشف استعدادها و شناسایی استعدادهای برتر ، ویزیت و مشاوره رایگان توسط هیات پزشکی و ورزشی برای عموم در همه شهرستان‌ها، دیدار جامعه ورزش از پیشکسوتان و آسیب دیدگان ورزشی و عیادت از آن عزیزان ،همایش روسای هیات ها و نواب بانوان با حضور استاندار گیلان که تمامی این برنامه ها در استان توسط ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های ورزشی برگزار خواهد شد.

آرمان با اشاره به استاندارد سازی ورزشگاه‌های استان گفت : ورزشگاه تختی بندر انزلی و پوریای ولی تالش به جهت اهمیت در اولویت قرار گرفتند و همکاران امور فنی اداره ورزش و جوانان و پیمانکاران پروژه کار جهادی انجام دادند و در کمتر از دو ماه نواقص ورزشگاه انزلی که دارای ۲۶ نقص و پوریای ولی تالش که ۲۰ نقص بود را برطرف و استاندارد سازی کردند.بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه انزلی هزینه شد چون آبروی استان به شمار می رفت.

وی در خصوص ورزشگاه عضدی رشت افزود : کاشت چمن ورزشگاه عضدی به زودی آغاز می شود و زیر سازی های مربوطه در حال انجام است و این ورزشگاه دارای چمن طبیعی خواهد بود و بحث گرمایشی و حرارتی دمای چمن در طول سال با تمهیدات صورت گرفت در این پروژه کنترل می گردد. پس از کاشت چمن ۴۵ روز زمان می برد تا چمن به وضعیت مطلوب برسد .از سوی دیگر نصب سکوها نیز از نیمه آبان ماه جاری آغاز می گردد و نصب و رنگ آمیزی جایگاهها در کمتر از یک ماه انجام خواهد شد و زمان و روز شماری که بنده برای تکمیل و بهره برداری از پروژه ورزشگاه عضدی اعلام کرده ام آذر ماه امسال است.

وی همچنین افزود : عقیده دارم که اماکن ورزشی تخصصی باید در اختیار هیات ها و ورزشکاران قرار گیرد چون قهرمانانی که برای استان و کشور افتخار آفرینی می کنند باید از فضای ورزشی موجود استفاده کنند و بدین جهت تمامی تلاش ما بر این است که سالن های ورزشی تخصصی در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات در هیات های ورزشی گیلان تصریح کرد : مجمع های انتخاباتی برخی از هیات ها برگزار شده است و برخی از هیات ها نیز در مهلت زمانی که برای آنها تعیین شده ملزم به برگزاری مجمع و انتخاب روسای هیات هستند .

خبرنگار:فاطمه عباس زاده

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک   …