چاپ مطلب چاپ مطلب

نصب بنرهای بی نام و نشان بابت انتخاب مجید عزیزی در سطح رشت ؟؟؟ آیا این بنرها از هزینه بیت المال تهیه شده است؟؟؟

طی چند روز اخیر در بسیاری از نقاط سطح رشت شاهد نصب بنرهای متحدالشکل و متحد المتن به مناسبت انتخاب مجید عزیزی در جایگاه رئیس شورای شهرستان رشت هستیم.


مجید عزیزی از حامیان امیر حسین علوی شهردار رشت می باشد که اخیرا نیز طی حکمی از سوی امیر حسین علوی ، خواهر عزیزی به عنوان مدیر واحد درآمدهای عمومی شهرداری رشت انتخاب شده است.

اما نکته جالب در این بنرهای نصب شده ، بی نام و نشان بودن انجام دهنده این کار است و به واقع گویا فرد یا نهادی که این اقدام را در سطح رشت انجام داده است ،تمایل داشته که بی نام و نشان بماند!!!

موضوع قابل تامل این است که یقینا چنین اقدامی ( نصب بنر و بیلبورد) بدون هماهنگی با شهرداری رشت امکان‌پذیر نیست و از آنجایی که نصب هر گونه بنر و بیلبورد تبلیغات و خلاصه تبلیغات محیطی در سطح رشت باید با اجازه و هماهنگی شهرداری رشت انجام شود ،یقینا شهرداری رشت باید پاسخگو باشد که با چه دلایلی بنر های بی نام و نشان انتخاب رئیس شورای شهرستان رشت باید در سطح گسترده ای از جایگاه های تبلیغاتی رشت نصب شود؟؟؟ و چنانچه خدای ناکرده این بنرها دارای مباحث خاصی بود ، با توجه به اینکه هیچ نام و نشانی از متصدی این اقدام وجود ندارد ، آیا شهرداری رشت می توانست مسئوولیت آن را بپذیرد؟؟؟

آیا به جای نصب این بنر ها با موضوع انتخاب عزیزی در جایگاه شورای شهرستان ، بهتر نبود شهرداری رشت به نصب بنرهایی با مباحث و دغدغه های فرهنگی ،زیست محیطی از جمله تفکیک زباله از مبدا که بی توجهی به آن نقش بزرگی در رقم خوردن فاجعه ای همچون سراوان دارد ، در راستای یکی از اهداف فرهنگی اجتماعی حوزه مدیریت شهری اقدام می کرد؟؟؟ و یا با اختصاص این جایگاه ها به شرکت های سرمایه گذاری و تبلیغاتی، نسبت به کسب درآمد برای شهرداری رشت اقدام می کرد؟؟

مسئله دیگری که در این بنرهای نصب شده بابت انتخاب عزیزی وجود دارد ،مغفول ماندن عنوان شخص و نهادی است که این اقدام را در سطح رشت انجام داده است!!!!

این اقدام بدون درج نام مسئوول یا متصدی آن ، این فکر را در اذهان عمومی ایجاد می کند که نکند خدای ناکرده نهادی برای عرض ارادت و یا جلب حمایت این فرد از محل بیت المال این اقدام پُر هزینه را در سطح رشت انجام داده است و به دلیل واهمه از واکنش های عمومی و یا دستگاه های نظارتی ، سعی در مخفی ماندن عنوانش داشته است؟؟؟!!!
حالا هر چه که هست ،شهرداری رشت باید به منظور رفع شبهات ایجاد شده و تنویر افکار عمومی در این باره پاسخگو باشد ، تا مشخص شود بر چه مبنایی اجازه نصب چنین بنرهایی را در سطح گسترده در نقاط مختلف رشت از جمله مکان هایی که تا پیش از این در اعیاد و مراسم های ملی و مذهبی بنرهای تبریک و تسلیت توسط شهرداری رشت در آن نقاط نصب می شده است را داده است؟؟!

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …