چاپ مطلب چاپ مطلب

آقای عضو شورا، گزافه گویی هایی فرد منتصب به خودتان را نسبت به نوامیس مردم جمع کنید

همای خبر/گویا یکی از افراد منتصب به یکی از اعضای شورای رشت که متاسفانه بنا به مشکلاتی که در گذشته با آن به شدت درگیر بوده و امروزه در فضای مجازی چندین پیج را با نام های اصلی و دروغین تشکیل داده و در آنها نسبت به توهین بر علیه اعضایی که مخالف ادامه فعالیت شهردار رشت هستند ، اقدام کرده و مطالبی کذب و دروغ منتشر می کند ، با هدف ایجاد درگیری با برخی از پرسنل و مشاورین شورا که منتصب به اعضای مخالف شهردار رشت هستند ، اخیرا دائما به ساختمان شورا رفت و آمد کرده و به متلک پراکنی و حرفهایی که در شان خودش و خانواده اش است اقدام می کند.

البته با صبوری و اخلاق مداری آن تعداد از افراد ، تا کنون این رفتارهای بی شرمانه و سخیف این فرد معلوم الحال به درگیری منجر نشده است ، اما یقینا در صورت تداوم این بی شرمی ها توسط این فرد معلوم الحال که از قضا پرونده دزدی اش از یکی از مراکز تجاری در محاکم قضایی رشت همچنان در دست بررسی است ، ممکن است درگیری هایی ایجاد شود.

یقینا از این عضو شورا که یکی از منتخبین مردم رشت در شورا محسوب می شود و بسیار تاکید دارد که خود را فردی انقلابی و نزدیک به یکی از چهره های انقلابی شناخته شده در رشت معرفی کند ، انتظار می رود با دادن تذکرات لازم به این فرد از بروز هر گونه مشکل خودداری کند.

در غیر این صورت یقینا با بروز هر مشکلی ، این عضو شورا باید عواقب این مسئله را بپذیرد و در مقابل اذهان عمومی پاسخگوی بی ادبی های این مردک منتصب به خودش باشد.

البته این موضوع و این اقدام به دور از شرف این فرد بد نام هنوز به اطلاع هیئت رئیسه شورا رسانده نشده است، اما بخشی از صحبت های انجام شده توسط این فرد لاابالی در راهروی شورا ، امروز ضبط شده و در صورت تداوم یقینا در بین رسانه ها پخش خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …