چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در شورای اداری؛ *رشد ۴۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان در شش‌ماهه اول سال جاری* *همواره با وفاق و همدلی بحران‌ها را مدیریت کرده ایم*

🔻جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین و روسای ادارات مختلف شهرستان در فرمانداری لاهیجان برگزار گردید

همای خبربه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان ، فرهاد براتی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با استکبار جهانی از همه اقشار دعوت کرد تا به همراه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی سیزدهم آبان که روز جمعه برگزار می‌گردد شرکت کرده و از عظمت و تمامیت انقلاب اسلامی حمایت کنند.

🔹فرماندار لاهیجان با اشاره به وقایع رخ داده طی هفته های اخیر در کشور ، اظهار داشت : در فتنه ها با بصیرت و آگاهی باید تلاش خود را برای تقویت آرمان‌ها به کار بگیریم.

🔸وی با انتقاد از مدیرانی که با فکر و عمل خود مسیر را برای ایجاد نارضایتی مردم باز می‌کنند؛ بیان داشت : این امنیتی که در کشور داریم حاصل خون شهداست و اگر آن روزها در تلاش بودیم تا جنگ را از مرزهای کشور دور کنیم با هدف جلوگیری از حوادث تلخی همچون حادثه شاهچراغ بود.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید به اینکه در بحران‌های مختلف هرجا کنار هم بودیم موفق بودیم، به موضوع بحران آب کشاورزی در ابتدای سال جاری اشاره داشت و گفت : همواره با وفاق و همدلی بحران‌ها را مدیریت کرده ایم.

🔸وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها در ایام فتنه اظهار داشت: در بحران‌ها انتظار داریم رسانه ها پای کار بوده و از امنیت کشور دفاع کنند.

🔹براتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد یک ساله دولت براساس سند تحول و سیاست‌های کلی نظام بیان داشت : عدالت محوری و فساد ستیزی شعار اصلی دولت در یک سال اخیر بوده است .

🔸وی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه سلامت و بهداشت ، تحول در واکسیناسیون کرونا ، استقرار نظام نسخه نویسی الکترونیک ، توسعه پوشش بیمه سلامت ، حمایت از جوانی جمعیت و افزایش فرزند آوری را از برنامه های اصلی دولت در این بخش دانست.

🔹فرماندار لاهیجان همچنین افزود : ایجاد ثبات نسبی در بازار ، کنترل نرخ تورم ، کاهش بدهی دولت به بانک مرکزی ، افزایش صادرات غیرنفتی ، تحول نظام بانکی از دستاوردهای دولت در حوزه اقتصاد و معیشت است.

🔸براتی با تأکید بر محقق شدن ۴۸درصدی تعهد اشتغال در شش‌ماهه اول سال جاری ، اظهار داشت : در کمیته برنامه ریزی شهرستان در برخی شاخص ها رشد بالای ۵۰ درصد را تجربه کردیم و در مجموع ۷۳ میلیارد تومان اعتبار به لاهیجان اختصاص یافته است.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات همه دستگاه های اجرایی لاهیجان در طول یک سال گذشته ، گفت : فرمانداری لاهیجان به عنوان دستگاه نمونه در جشنواره شهید رجایی منتخب شد.

وی در پایان با تقدیر از  پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ملی گفت اعتبارات استانی و شهرستانی قطره چکانی است و لازم است دستگاه های اجرایی با هماهنگی نماینده مجلس از اعتبارات ملی بهره ببرند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …