چاپ مطلب چاپ مطلب

هادی مدبری” سرپرست پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی شد

حضور سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، هادی مدبری به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی معرفی شد

همای خبر/دکتر حمیدرضا مسکنی در مراسم معارفه سرپرست پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی، ضمن تبریک به دکتر هادی مدبری به عنوان سرپرست پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه همواره از حضور در پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی احساس خوبی دارم، اظهار کرد: همانند بسیاری از جهادگران این سازمان مطالب فراوانی را در این پژوهشکده آموخته ام.

وی افزود: پرسنل پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی به زودی به ساختمان جدید واقع در مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی منتقل می شوند و فضایی بزرگتر در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت و لذا انتظار دارم همکاران این امر را به فال نیک بگیرند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، پژوهشکده محیط زیست را آبروی علمی جهاد دانشگاهی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت های این مرکز پژوهشی از حالت جزیره ای خارج شده است.

مسکنی ادامه داد: پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی همچون نگینی درخشان در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان می درخشد و انتظار داریم نور این نگین به همه سازمان ها بتابد و بتواند مشکلات محیط زیستی استان و کشور را حل کند.

وی با بیان اینکه اخیرا دستاوردهای پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی قابل توجه بوده، اما کافی نیست، تصریح کرد: باید از توانمندی های پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی بیش از پیش استفاده کرد.

در ادامه هادی مدبری، سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی نیز گفت: علیرغم سختی هایی که پشت سر گذرانده ایم به همت همکاران توانستیم نمره قبولی بگیریم و در ارزیابی جهاد دانشگاهی مرکز جزو پژوهشکده های خوب کشور بودیم.

وی تاکید کرد: باید چشم انداز پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی مسئله محور باشد و از ظرفیت دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برای تحقق این امر بیش از گذشته بهره بگیریم.

مدبری با اشاره به فضای آرام و علمی موجود در پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی، بر حفظ و تقویت این فضا تاکید کرد و متذکر شد: از گروه های مرتبط می خواهیم که تولیدات دانش بنیان را مد نظر قرار دهند.

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال است که از عمر این پژوهشکده می گذرد و لذا از همه پیشکسوتان علمی و پژوهشی این مرکز برای پیشبرد اهداف  سازمانی دعوت می کنیم تا در این مسیر ما را همراهی کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …