چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده رودسر و املش در مجلس خبر داد تامین اعتبار ۸۰ میلیاردی برای محور شلمان – املش

نماینده رودسر و املش در مجلس، با بیان اینکه برای پروژه شلمان املش ۸۰ میلیارد تومان تامین اعتبار خواهد شد، گفت: مقرر شده تا پایان سال لاین اول این محور آماده بهره برداری شود.

همای خبر/حجت الاسلام محمد صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید خود از پروژه بزرگ محور شلمان به املش، اظهار کرد: با توجه به مشکلات این پروژه اقدام به استقرار پیمانکار جدید کردیم و اکنون به مرحله تجهیز کارگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد تامین مصالح زیرساختی انجام می شود، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده از نهادهای مرتبط همچون آب منطقه ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری و دادستانی، امیدواریم بتوانیم تامین مصالح پروژه را از رودخانه های موجود در شهرستان داشته باشیم.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، پروژه محور شلمان به املش را نیازمند منابع مالی و تامین مصالح دانست و تصریح کرد: فاز اول این محور نیازمند اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی است که مقدمات پرداخت آن فراهم شده؛ البته با توجه به هزینه های گذشته و ماده ۴۶، حق و حقوق پیمانکار قبلی را پرداخت کردیم.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه برای ادامه پروژه و پیمانکار جدید نیز ۸۰ میلیارد تومان دیگر تامین اعتبار خواهد شد، گفت: مقرر شده تا پایان سال لاین اول این محور آماده بهره برداری شود.

وی در ادامه از اجرای پروژه آبرسانی به منطقه سوخته کیش املش خبر داد و بیان کرد: این منطقه با ۱۳۵۰ خانوار همواره دارای تنش آبی فراوان است لذا به دنبال رفع مشکل از طریق راه اندازی ایستگاه پمپاژ هستیم که با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی تا ماه آینده اجرایی می شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس همچنین از رای آوردن کلیات طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم و به زودی دو فوریت این طرح وارد صحن علنی مجلس شده و آماده رای گیری می شود.

وی همچنین از دولت خواست توجه ویژه ای به اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد و اضافه کرد: منابع مالی جدیدی برای دولت تعریف شده و لذا امیدواریم در حوزه اقتصاد و معیشت شاهد رفع مشکلات قشر کم درآمد باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …