چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانداری منتظر جلسات شورای شهرستان رشت نمی‌ماند/ به شورای شهرستان تذکر می‌دهم! – آقای عزیزی چرا جلسات شورای شهرستان رشت برگزار نمی شود؟

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه دلیل منظم برگزار نشدن نشست‌های شورای شهرستان رشت در دست بررسی است، گفت: اینکه چرا مدتی است نشست‌های شورای شهرستان تشکیل نمی‌شود بررسی و در صورت تشکیل نشدن حتماً تذکر خواهند گرفت.

به گزارش همای گیلان نقل از  خبرگزاری فارس از رشت،  با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

-علت عدم برگزاری جلسات شورای شهرستان رشت چیست؟!/

یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من است.
مخاطب در ثبت این موضوع آورده است‌ که «شورای شهرستان رشت که ریاست آن بر عهده مجید عزیزی است بیش از چهار ماه است که هیچ گونه جلسه ای به غیر از جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم برگزار نکرده است. این در حالی است که بر اساس قانون شورای شهرستان بایدهر ماه یک جلسه عادی برگزار کند و برای بررسی مشکلات مردم می‌تواند جلسات فوق‌العاده نیز در طول ماه داشته باشد اما به دلیل بی‌توجهی مجید عزیزی رئیس شورای شهرستان این مهم مغفول مانده است.»
حمیدرضا امام پناهی، فرماندار شهرستان رشت در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: دلیل منظم برگزار نشدن نشست‌های شورای شهرستان رشت در دست بررسی است هرچند کار شهرستان با برگزار نشدن جلسات شورای شهرستان نمی‌خوابد و ما منتظر شورا نمی‌مانیم تا مشکلاتشان پابرجا بماند.
وی معتقد است که فرمانداری کار خود را به‌ صورت مرتب و مستمر انجام می‌دهد هرچند قرارگیری شورای شهرستان در کنار فرمانداری می‌تواند فرمانداری را در اجرای امور چابک‌تر کرده و کارها را سرعت ببخشد.
فرماندار شهرستان رشت می‌گوید تاکنون شورای شهرستان مصوبات خاصی نداشته که کمیته تطیبق فرمانداری را درگیر خود کند و بیشتر این شورا پیگیر امورات بوده و نقش هماهنگ کننده به خود گرفته است.
امام پناهی همچنین گفته است که نشست‌های شورای شهرستان مرتباً تشکیل می‌شده اما اینکه چرا مدتی است تشکیل نمی‌شود بررسی و در صورت تشکیل نشدن حتماً تذکر خواهند گرفت.
شورای شهرستان رشت به ریاست مجید عزیزی بالغ بر چهار ماه است که به غیر از جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم شورای شهرستان، هیچ‌گونه جلسه دیگری برگزار نکرده و این در حالی است که بر اساس قانون شورای شهرستان رشت موظف است حتماََ در طول ماه یک جلسه برگزار کند.

انتهای پیام/

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …