چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان ماسال در جلسه کارگروه تنظیم بازار بیان کرد: پیشرفت و توسعه هر کشور ی به سه اصل، توان سیاسی، توان امنیتی و توان اقتصادی پایبند است


همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس گیل چالانی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان که روز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: اصل و پایه رشد وتوسعه هر کشوری به توان سیاسی، امنیتی و اقتصادی پایبند است .
فرماندار ماسال در این راستا بر لزوم نظارت و بازرسی های مداوم و مستمر در بازار و درج قیمت کالا تاکید کرد.
مهندس گیل چالانی با اشاره به دغدغه اصلی مردم در تفاوت قیمت های اجناس بالاخص گوشت قرمز و میوه و تره بار نسبت به شهرستانهای مجاور بیان کرد: بررسی های دقیق و بازرسی های مستمر و جدی در این حوزه با ارائه گزارش در اسرع وقت صورت گیرد.
وی به سهمیه بندی توزیع مرغ در شهرستان به نسبت همکاری و ارائه هر چه بهتر خدمات خرده فروشان اشاره داشت و افزود: هرکدام از خرده فروشان در ارائه خدمات به مشتریان پیشرو باشند میزان سهمیه بیشتری دریافت خواهند کرد.
فرماندار ماسال در خصوص توزیع تهیه نان در روستاها بیان کرد: دهیاران متولیان اصلی پیگیری در حوزه کیفیت و توزیع نان به دست مردم در روستاها هستند.
وی ضمن ابراز نگرانی از انجام وظیفه سد معبر در شهرداریها بیان کرد: پیاده رو جز حقوق شهروندی است و رویه غلطی جا افتاده که برخی از صنوف، پیاده روی شهری را جز مغازه دانسته و وسایل را در آن مکان استقرار داده اند.
گیل چالانی در این خصوص تاکید کرد: شهرداریها با فعال کردن سدمعبر این معضل را در اسرع وقت مرتفع کنند.
مهندس گیل چالانی نظارت بر خانه مسافر و عوارض جمع آوری زباله با توجه به اینکه بیشترین زباله در این حوزه تولید میشود را ضروری و همکاری لازم را تاکید نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …