چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: شهداء با تفکر بسیجی در عرصه جهاد ظاهر شدند

فرماندار رضوانشهر گفت: شهداء با تفکر بسیجی در عرصه جهاد ظاهر شدند و امروز نیز دولت مردمی با آن تفکر بسیجی راه همان شهدای عزیز را می رود.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز دوشنبه بیست و سوم آبان مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و پیشاپیش گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به تفکر بسیجی گفت: شهدای عزیز ما آن تفکر واقعی و بسیجی را داشتند و امروز نیز دولت مردمی با آن تفکر بسیجی راه همان شهدای عزیز را می رود.

وی افزود: پیشرفت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون همین تفکر بسیجی هست، این بسیجی است که در سیل و زلزله و در مواقع خطر در میدان حاضر هستند و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نیروی بسیج ثمره انقلاب اسلامی است و بسیج متعلق به آحاد مردم می باشد. تاکید کرد: ما در یک مقطع حساس از تاریخ اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایرن قرار داریم، لذا باید هوشیار باشیم.

سید نادر صفوی خاطرنشان کرد: تا وقتی که بسیج و بسیجی در میدان حضور فعال دارد، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد. باید بسیج و فرهنگ بسیجی بیش از پیش در جامعه تقویت شود.

وی بیان داشت: بدخواهان همیشه قصد داشته اند که با تبلیغات دروغین و نقشه‌های شوم خود، نظام اسلامی را به چالش بکشند اما با وجود مردمی آگاه و بصیر، موفق به این کار نشده‌اند چراکه همه ما مدافع کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: هفته بسیج فرصتی است که باید افتخارات بسیج را برای نسل های جدید تبین کرد و یکی از ماموریت های ما در جهاد تبیین همین تفکر بسیجی است، ان شاءا… بتوانیم در دولت مردمی با این تفکر گام های اثر گذاری را برای مردم شریف شهرستان برداریم.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: امسال نیز گرامیداشت هفته بسیج بایستی با شکوه تر از سال های قبل برگزار گردد تا شکستی دیگر برای دشمنان خبیث نظام اسلامی، درجنگ ترکیبی که برعلیه ملت ایران آغاز نموده اند باشد، لذا می طلبد دستگاه های اجرایی شهرستان آن همکاری لازم را با ستاد شهرستانی در اجرای برنامه های این هفته داشته باشند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات حضرت امام راحل در خصوص بسیج، با تاکید بر تفکر بسیجی گفت: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان هاست، ما در بسیج هیچ محدودیتی نداریم هرجا مردم به موضوعی نیاز داشته باشند بسیج حاضر است و همه باید تفکر بسیجی کارها را پیش ببریم.

حضرت حجت الاسلام و المسلیمن یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در این جلسه بر تقویت تفکر بسیجی تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این جلسه با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان گفت: هفته بسیج امسال در شهرستان با شعار ” بسیج خدمتگزار ملت ایران” با ۲۰۰ برنامه اجرایی از جمله گلباران مزار شهداء، دیدار خانواده شهداء مراسم شبی با قرآن، یادواره شهداء افتتاح طرح های اقتصادمقاومتی و اجتماع شکوه اقتدار در پنجم آذر خواهد بود.

جناب سرهنگ محمد پوراسماعیلی فومنی با اشاره به شاخصه های بسیج گفت: بسیج برخواسته از بتن مردم است و این یکی از شاخصه های مهم بسیج است.

وی همچنین با اشاره به دو خصلت مهم بسیج گفت: بسیج امید آفرین برای دوستان و بیم آفرین و ترس افکن برای دشمنان نظام است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …