چاپ مطلب چاپ مطلب

نظرعلی علیزاده: راهکار امیدآفرینی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه مبارزه عملی با فساد است

همای خبر/سردار نظر علی علیزاده از فعالان سیاسی و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان امروز سه شنبه در جلسه جهاد تبیین، ایجاد الگوسازی و نشر آن در تمامی سطوح جامعه در سالن اجتماعات کانون فکری پرورشی کودکان رشت با بیان اینکه هدف دشمنان از ایجاد آشوب در جامعه جلوگیری از تشکیل دولت اسلامی در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: متأسفانه تشکیل دولت اسلامی هنوز محقق نشده است.

وی افزود: هدف از حضور بسیج در ادارات تلاش برای ایجاد دولت اسلامی در کشور بود که با وجود تأکیدات مکرر رهبری در این خصوص، هنوز این هدف محقق نشده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی ذهن مردم را نشانه گرفته است، تصریح کرد: فضا سازی رسانه‌ای دشمنان به گونه‌ای بود که برخی ابتدا کار نظام را تمام شده می‌دانستند اما بصیرت مردم مانع از تحقق این هدف شوم و پلید شد.

علیزاده راهکار امیدآفرینی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه را مبارزه عملی با فساد دانست و بیان کرد: مبارزه با فساد باید از مدیران آغاز شود زیرا بیشترین نارضایتی‌ها از سوی عملکرد مدیران میانی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن اعتقادات مذهبی را نشانه گرفته است، ادامه داد: دشمنان در پی اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه از طریق مباحث مذهبی و قومیتی هستند اما خط قرمز مردم و نظام دین است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه انگیزه الهی و حفظ وحدت و انسجام تنها راه حفظ و ماندگاری جمهوری اسلامی است، افزود: اگر این دو رکن را سرلوحه کارها قرار دهیم بسیاری از معضلات جامعه برطرف می‌شود و در غیر این صورت نمی‌توان به موفقیت رسید.

علیزاده با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: مردم ایران همواره پای نظام و ارزش‌ها ایستاده‌اند و نباید درگیر مسائل ابتدایی خود باشند لذا دولت باید مشکلات مردم به ویژه تسهیل ازدواج جوانان را اولویت قرار دهد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …