- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

پس از تاکیدات و تذکر رئیس شورا انجام گرفت: آغاز عملیات اجرایی سنگ فرش بازار رشت

پس از تاکید و تذکر رئیس شورا پیرامون وضعیت نامناسب کف پوش بازار رشت ، عملیات اجرایی سنگ فرش بازار رشت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت ،محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در شصتمین جلسه علنی شورا که روز شنبه مورخه ۲۱ آبان در ساختمان شورای رشت برگزار شد از وضعیت نامطلوب کف پوش بازار رشت انتقاد و از این بابت به جهت عدم اقدام علیرغم پیگیریهای متعدد به شهردار رشت تذکر داده بود.

کارگرنیا در این جلسه خطاب به شهردار رشت گفت: حدود ۲ سال است که در بازار رشت کنده‌کاری‌هایی انجام شد اما متاسفانه به همان حالت رها شده و بنده بارها از این بابت به شهرداری تذکر دادم و طی هفته اخیر ۲ نوبت بابت گلایه بازاریان به شهردار رشت تذکر دادم که انتظار داریم با توجه به اینکه بازار رشت قلب تپنده شهر است این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

اما پس از آنکه اقدام خاصی توسط شهرداری پیرامون وضعیت کف پوش بازار رشت انجام نشد ، رئیس شورای شهر رشت مجددا در شصت و یکمین جلسه علنی شورا که در تاریخ ۲۸ آبان و با حضور شهردار رشت در صحن شورا برگزار شد بابت وضعیت بازار رشت انتقاد و گفت: حدود دو سال است که کف پوش بازار رشت برچیده شده ، اما علیرغم بارندگی های شدید و مشکلاتی که به لحاظ تردد در این قسمت از شهر برای شهروندان و کسبه رقم خورده، همچنان شاهد بی توجهی شهرداری رشت به این موضوع مهم هستیم.

پس از تاکیدات و تذکر رئیس شورای رشت ، بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری رشت ،عملیات اجرایی بهسازی سنگ فرش بازار رشت آغاز شد.

لازم به ذکر است در اجرای پروژه بهسازی سنگ فرش بازار رشت چهار هزار متر تحت پوشش سنگ فرش قرار می گیرد که در مرحله اول ۸۰۰ متر اجرا می شود.

انتهای پیام

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]