چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان: برگزاری میز خدمت صنعتی رشت، ابداع سازمان بسیج بود/ بررسی مشکلات۴۰ واحد صنعتی در شهرک سفیدرود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه نخستین میز خدمت جهادی ویژه صنعتگران سفیدرود گفت: برگزاری میز خدمت صنعتی برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی یک اقدام انقلابی و ابداع سازمان بسیج بود.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: تیمور پورحیدری در میز خدمت جهادی که با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و شرکت شهرکهای صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برگزار گردید گفت: هدف از برگزاری میز خدمت جهادی، حل و فصل مستقیم مشکلات واحدهای صنعتی با حضور مدیران مربوطه در محل و دیدار چهره به چهره مدیران واحدهای صنعتی بود.

مدیرکل صمت گیلان این اقدام بسیج را ارزشمند دانست و تشریح کرد: همه مدیران مرتبط از جمله تامین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک های عامل و سایر اداراتی که به نوعی ارتباط با مشکلات واحدهای صنعتی دارند در محل شهرک صنعتی سفیدرود جمع شدند تا به دغدغه ها و مشکلات پیش روی تولید کنندگان در کمترین زمان ممکن رسیدگی نمایند.

دکتر پور حیدری، اثربخشی میز خدمت جهادی با حضور قریب به ۴۰ واحد را مطلوب توصیف کرد و گفت: این واحدها جهت حل مسئله کمبود مواد اولیه، جبران کسری نقدینگی، برخورداری از بخشش امور مالیاتی و بیمه مراجعه کردند که از نزدیک مطالبات آنها مورد بررسی قرارگرفت و مصوبات لازم در راستای حل مشکلات و حمایت از صنعتگران و تثبیت اشتغال آنها صادر شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …