چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان خبر داد: تکمیل ۴ پروژه شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان گیلان

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان، از تکمیل ۴ پروژه شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان گیلان خبر داد

همای خبر/ علیرضا غیاثی گفت: به منظور صیانت از محیط زیست، حفظ سلامت مشترکین و دفع بهداشتی فاضلاب چندین پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب استان در حال اجرا می‌باشد که ۴ پروژه در مراحل پایانی و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰درصد رو به اتمام می‌باشد.

وی افزود: اجرای پروژۀ شبکه جمع آوری فاضلاب سنتی خیابان فرشتگان، نصیری و ساحلی ماسال با ۳۰۴ متر لوله‌گذاری و نصب ۱۴ عدد منهول و با هزینه یک میلیارد ریال به اتمام رسید؛ همچنین پروژه شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب تالش با ۴۳۱ متر لوله گذاری، ۵۰ متر ترمیم لوله‌های قدیمی، نصب ۹ عدد منهول و ساخت یک عدد منهول پمپ با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال اجرایی شد.

غیاثی در ادامه با اشاره به اتمام اجرای پروژۀ خط پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرستان آستارا بیان داشت: این عملیات با بیش از ۲ کیلومتر لوله گذاری، نصب ۳ عدد حوضچه و صرف ۴۵ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری خواهد رسید.

 اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب خیابان میرابولقاسمی رشت با یک کیلومتر و ۴۱۰ متر لوله‌گذاری و نصب ۲۷ منهول، با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال، ۹۰ ٪ پیشرفت فیزیکی داشته و در حال اتمام می‌باشد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان تصریح کرد: مابقی پروژه‌های حوزۀ توسعه خطوط فاضلاب در حال اجرا و تکمیل می‌باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …