چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز پرستار صورت پذیرفت؛ تجلیل فرماندار رشت از پرستاران/ دکتر امام پناهی: در شغل پرستاری، انگیزه های مادی در برابر انگیزه انسانی رنگ می بازد

فرماندار رشت با هدف تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و تجلیل از مقام پرستار، در اورژانس بیمارستان پورسینا رشت حضور یافت.

همای خبر به نقل از  فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار با پرستاران بخش اورژانس بیمارستان پورسینا، ضمن نثار فاتحه به روان شهداء سلامت، گفت: ایثار، شایستگی و توانمندی پرستاران بخصوص در دوران مقابله با ویروس کرونا و آنهم در زمانی که درمان مشخصی برای بیماری وجود نداشت، فراموش شدنی نیست.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به اینکه پرستاران در زمانی به امر درمان بیماران کرونایی پرداختند که مردم از حضور در مراسم خاکسپاری عزیزان خود اجتناب می کردند، اظهار داشت: از عمده تفاوت های پرستاری در مقایسه با دیگر مشاغل، برتری انگیزه های انسانی نسبت به انگیزه مادی و امکانات رفاهی در بین پرستاران است.

وی افزود: دیگر تفاوت مهم پرستاران با سایر اقشار در این است که این عزیزان به مصداق مصراع معروف “بنی آدم اعضای یکدیگرند”، همپای خود و خانواده، به آرامش و سلامت دیگران نیز می‌اندیشند.

فرماندار رشت، در ادامه با حضور در مرکز بهداشت شماره ۶ گلسار، از پرستاران و پرسنل شاغل در این مرکز با تقدیم شاخه گل تقدیر کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …