چاپ مطلب چاپ مطلب

به صورت متمرکز همزمان با مدارس سراسر کشور: با حضور فرماندار لاهیجان بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان برگزار شد

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان در شهرستان لاهیجان در دبیرستان با حضور فرماندار لاهیجان، رییس آنوزش و پرورش و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید و زنگ ایمنی در مدارس شهرستان به صدا درآمد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان، همزمان با سراسر کشور، صبح روز (سه شنبه)، بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان در مدارس شهرستان لاهیجان برگزار شد.

فرهاد براتی فرماندار ع در حاشیه این مانور با بیان اینکه مانور امروز حاصل آموزش های دانش آموزان این مدرسه و دیگر مدارس در روزهای گذشته است، عنوان کرد: این مانور در آمادگی و کسب تجربه برای نجات خود و امدادرسانی به دیگران در زمان وقوع حادثه بسیار مؤثر است.

فرماندار لاهیجان از اجرای خوب مانور زلزله توسط دانش آموزان ابراز رضایت کرد و افزود: امروز دانش آموزان این مانور را بسیار خوب اجرا و نقش آفرینی کردند و دستگاه های امدادرسان نیز به کمک گروه های سازماندهی شده دانش آموزی آمدند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …