چاپ مطلب چاپ مطلب

اصلی‌ترین چالش وزارت راه و شهرسازی عملی کردن وعده خانه‌دار کردن قشر محروم است حمایت نماینده رودبار از پذرپاش؛ او از عهده اداره وزارتخانه راه و شهرسازی بر می آید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اصلی‌ترین چالش وزارت راه و شهرسازی عملی کردن قول رئیس جمهور در خصوص خانه‌دار کردن قشر محروم جامعه است گفت: فردی که در رأس وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد باید توانایی مدیریت بالایی داشته باشد و با داشتن برنامه‌ای زمان‌بندی شده مسائل مربوطه را در بازه زمانی که از عمر دولت باقی مانده است به نتیجه برساند.

همای خبر/ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس در گفتگو با خانه ملت با اشاره به چالش‌های پیش روی وزارت راه و شهرسازی گفت: اصلی‌ترین چالش این وزارت خانه عملی کردن قول رئیس جمهور در خصوص خانه‌دار کردن قشر محروم جامعه است، علاوه بر این باید برای دسترسی راه‌های اصلی و راه اندازی خطوط ریلی مرزی گام‌های محکمی برداشته شود.

وی ادامه داد: فردی که در رأس وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد باید توانایی مدیریت بالایی داشته باشد و با داشتن برنامه‌ای زمان‌بندی شده مسائل مربوطه را در بازه زمانی که از عمر دولت باقی مانده است به نتیجه برساند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مجلس همواره در خدمت دولت است از این رو اگر وزارت راه و شهرسازی به قوانینی برای حل مشکلات نیاز داشته باشد و لایحه‌ای قوی ارائه دهد، نمایندگان به کمک وزیر خواهند رفت و با تصویب و نظارت بر نحوه اجرا به وزارتخانه کمک می‌کنند.

گودرزوند چگینی بیان کرد: مهرداد بذرپاش با توجه به سوابق اجرایی، مدیریتی و نظارتی که در دیوان محاسبات دارد می‌تواند از عهده اداره وزارتخانه مهمی چون وزارت راه و شهرسازی برآید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برگزاری جشنواره بهارنارنج در شهر کومله

برگزاری جشنواره بهارنارنج در شهر کومله دکتر منوچهر مهدی پور ،شهردار کومله از برگزاری جشنواره …