چاپ مطلب چاپ مطلب

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رضوانشهر برگزار شد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز دوشنبه چهاردهم آذر آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رضوانشهر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار رضوانشهر، جناب سرهنگ کوثری جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، ائمه جمعه تشیع و تسسن، اعضای شورای تامین، بسیجیان، پاسداران، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم و دیگر مسئولین شهرستان در مصلای امام خامنه ای مدظله العالی رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این آیین گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها نقش آفرین بوده و هیچ کس نمی تواند نقش این نهاد را در عرصه ای نبیند و لمس نکند.

سید نادر صفوی بیان داشت: سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است، بسیجیان خدوم در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هر جایی از کشور که نیاز به خدمت رسانی و کار جهادی بوده حضوری موثر و پر رنگ داشته اند و امروز با حضور در عرصه های سازندگی، عمران آبادانی و در مقوله ایجاد اشتغال و …، ضمن پاسداری از انقلاب، شایستگی خود را نشان داده است.

وی افزوئ: ولایی، انقلابی و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه پاسداران می باشد که بسیاری از دستاوردهای سپاه برگرفته از این سه ویژگی مهم است.

رئیس شورای تامین شهرستان رضوانشهر گفت: دشمنان به دنبال نادیده گرفتن و انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند،اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای نظام اسلامی در برابر جنگ ترکیبی دشمن برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

نمانیهد عالی دولت در شهرستان گفت: دولت سیزدهم از بتن مردم است و با آن تفکر بسیجی با استفاده از همه ظرفیت ها و همه قوا، در راستای خدمتگزاری به مردم گام برمی دارد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه از زحمات و تلاش های جناب سرهنگ پوراسماعیلی فومنی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر که با همکاری همکاران خود و بسیجیان در طول دوران خدمت در این شهرستان در حوزه های مختلف خدمات رسانی نمود، تقدیر کرد و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق نمودند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این آیین با اشاره به موضوع جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: در حوزه جهاد تبیین کم کار کردیم لذا باید در مدارس و دانشگاه ها و اساتید در این فضا فعال باشند و بیش از پیش تلاش کنند.

جناب سرهنگ پاسدار کوثری افزود:  امروز حدود هجده هزار نیرو در مرز سلیمانیه تحت سلطه  کشورهای بیگانه آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، عملیات منافقین آماده کرده اند، وقتی فضای کشور ناآرام بشود، از منطقه کردستان ورود کنند ، آیا اینها خیرخواه مردم هستند. آنها دنبال منافع خود و کشورهایی که دارای ذخایر و معدن هستند، می باشند.

وی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی و تولید محتوا ضعف هستیم، مردم دروغ های رسانه های غربی را می پذیرند، چرا چون دارند کار می کنند هزینه های هنگفتی در این مسیر خرج می کنند، لذا وظیفه همه ما مسئولین در جهاد تبیین این است که برای جوانان و مردم موضوعات را روشنگری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: تولید ضد انقلاب با نوشتن روی دیوار و آمدن در خیابان نیست تولید ضد انقلاب دست خودمان است، در این فضا باید دقت کنیم و در اداره حکومت اسلامی تکریم ارباب رجوع باید جزء اولویت همه ما مسئولین باشد.

جناب سرهنگ پاسدار کوثری ادامه داد: ما در جنگ سخت و قدرت نظامی و نیمه سخت موفق هستیم و هیچ کشوری نمی تواند به کشور جمهوری اسلامی ایران تعرض کند اما در جنگ نرم جنگ موفق نیستیم و نتوانستیم جوانان خودمان را تطمیع ذهنی بکنیم، لذا باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم.

در پایان از زحمات جناب سرهنگ محمد پوراسماعیلی فومنی فرمانده قبلی تقدیر و جناب سرهنگ جهانبخش عزیزی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رضوانشهر معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …