چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر از برگزاری محفل انس با قرآن با مضمون ۱۳۸ شهید والامقام و ۵ شهید گمنان این شهرستان خبر داد

فرماندار رضوانشهر از برگزاری محفل انس با قرآن با مضمون ۱۳۸ شهید والامقام و ۵ شهید گمنان با حضور قاریان بین الملی در این شهرستان خبر داد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز چهارشنبه شانزدهم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه هماهنگی محفل انس با قرآن با مضمون ۱۳۸ شهید والامقام و ۵ شهید گمنام این شهرستان، با گرامیداشت روز دانشجو و تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: گسترش مسائل قرآنی خوراک معنوی خانواده‌ها را تامین می‌کند و کار ارزشمندی است.

وی افزود: در راستای ترویج برنامه های فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء محفل انس با قرآن با مضمون ۱۳۸ شهید والامقام و ۵ شهید گمنام رضوانشهر با همکاری همه سازمان ها و نهادها و خانوادهای معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و … شهرستان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه تلاوت قرآن عامل گشایش برکت در زندگی فردی و اجتماعی است، افزود: وجود قاریان و حافظان از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و جزء بزرگترین افتخارات ما به حساب می‌آیند.

سید نادر صفوی تصریح کرد: ضرورت برگزاری محفل انس با قرآن و آشنا کردن نسل جوان با این کتاب انسان‌ساز از اهمیت والایی برخوردار می‌باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: آن‌چه که به عنوان میراث رهبر کبیر انقلاب برای ما مانده است، فقط با ترویج و تعظیم فرهنگ قرآنی تداوم می‌یابد و باید تمامی ارکان جامعه و به ویژه مسئولین اهتمام خاصی به این امر داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: 🔹ممنوعیت …