- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

فرماندار رضوانشهر از پلمپ ۶ واحد صنفی در رضوانشهر خبر داد

فرماندار رضوانشهر در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این شهرستان گفت: در راستای بازرسی و نظارت بر صنوف مختلف در یک ماهه اخیر ۶ واحد صنفی بدلیل کشتار غیرمجاز دام و کم فروشی و… پلمپ گردیده است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز چهارشنبه شانزدهم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این شهرستان با تبریک روز دانشجو و تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه ارتباط مسئولین با مردم در همه بخش ها بویژه تنظیم بازار، تامین مایحتاج و کالاهای اساسی و در عین حال معیشت و رفاه آنان از مباحث دارای اهمیت برای دولت مردمی است، تاکید کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان رصد روزانه و نظارت مداوم بر صنوف مختلف شهرستان به صورت کمیته اقدام مشترک داشته باشند.

رئیس ستاد تنطیم بازار شهرستان رضوانشهر بر لزوم برخورد قانونی و قاطع با اخلالگران بازار از سوی متولیان امر تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد عده ای سودجو در پیک تقاضای مردم، قیمت ها را افزایش دهند و مردم را ناراضی کنند.

صفوی با اشاره به قیمت گوشت قرمز در این شهرستان گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار نباید به صورت سطحی به موضوع نگاه کنند، باید قیمت ها را کنترل و تعزیرات حکومتی نیز با متخلفین برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

وی تاکید کرد : بخشداران به همراه اعضای ستاد تنطیم بازار نظارت و کنترل مستمر بر صنوف مختلف و نانوایی ها در سطح روستاها داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر گفت: در یک ماه اخیر ۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمپ گردیده است که شامل ۴ واحد صنفی کشتار غیر مجاز دام و۲ واحد نانوایی می باشد.

سید نادر صفوی اضافه کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار نیز ۵۰۲ مورد بازدید از صفوف مختلف داشته اند که ۳۳ مورد تخلف صنفی به ارزش ریالی بیش از ۲۹۹ میلیون ریال با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی همچنین گفت: در بحث کالاهای اساسی در یک ماه اخیر ۴ تن شکر و ۴ تن مرغ منجمد جذب و در شهرستان توزیع شده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]