چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری همایش نقش بسیج در پدافند غیرعامل در مجتمع چوکا

 

 


همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۹/۱۷ ، همایش نقش بسیج در پدافند غیرعامل با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت، فرماندار و اعضای شورای تامین، دیگر مسئولین، بسیجیان و جمعی از خانواده های معظم شهداء و جامعه کارگری این شهرستان در سالن همایش های شهید پورآقایار شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا برگزار شد.

🔻 سید نادر صفوی میرمحله(فرماندار شهرستان رضوانشهر) در این همایش با اشاره به نقش بسیج گفت: بسیج ستون اصلی نظام و مردم است.

✔️ وی افزود: اهداف پدافند غیرعامل همان فرهنگ سازی و ایجاد باورها بین آحاد مردم است و نقش بسیج در همه دوره ها چه در حوزه پدافندی و چه در حوزه غیر پدافندی مهم بوده، در واقع محوریت اصلی برنام ها بسیج بوده و همیشه در کنار مردم است.

🛑 فرماندار رضوانشهر به کارگروه های شورای پدافند غیرعامل اشاره نمود و تصریح کرد: بسیج با توجه به سازمان خود در همه کارگروه ها حضور دارد که اولین کار این شورا تهدیدشناسی یا دشمن شناسی تخصصی است. دومین کار، مشارکت در شورای پدافند غیرعامل است، یعنی بسیج باید به میدان بیاید و مشارکت کند.سومین کار، مدیریت در شرایط بحران است، یعنی دستگاه و سازمان باید در شرایط جنگ اداره شود ، فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی چهارمین کاری است که باید انجام شود و پنجمین کار هم کمک به برقراری امنیت و حفاظت اطلاعات است.

🔳 در این همایش جانشین فرمانده سپاه ناحیه و روسای ادارات آموزش وپرورش، شبکه بهداشت و درمان، آبفا و شرکت چوکا نیز سخنان مبسوطی پیرامون نقش بسیج در پدافند غیرعامل ایراد نمودند.

☑️ در پایان این همایش از خانواده های معظم شهدای والامقام و بسیجیان فعال در حوزه پدافند غیرعامل تجلیل بعمل آمد.

 

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …