چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده رودسر و املش در مجلس خبر داد تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر

نماینده رودسر و املش در مجلس، از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر به دنبال تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت خبر داد و اضافه کرد: تصفیه خانه طول لات نیز در انتظار جذب اعتبارات وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور است.


همای خبر به نقل از ایسنا/حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری  یکی از دغدغه های مجلس یازدهم را قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی دانست و اظهار کرد: این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و کلیات آن با رای بالا تصویب شد.
وی با اشاره به ارسال طرح مذکور به کمیسیون اجتماعی مجلس طی دو هفته اخیر، افزود: دوفوریت طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را امضا کردیم و به زودی جهت رای گیری وارد صحن می شود.
نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین اهداف و منافع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را امنیت شغلی دانست و تصریح کرد: امنیت شغلی فرایند مدیریتی را ارتقا می بخشد.
حجت الاسلام صفری در ادامه به پروژه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: نیازمند همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تزریق اعتبار برای دو پروژه مهم درمانگاه بزرگ چابکسر و مرکز اورژانس ۱۱۵ رحیم آباد هستیم. همچنین طرح توسعه بیمارستان املش و احداث بخش اورژانس در دستور کار است.
وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی سد پلرود، خاطرنشان کرد: به دنبال تغییر پیمانکار و تزریق اعتبارات جدید، عملیات اجرایی پروژه با سرعت پیش می رود و انتظار داریم به زودی شاهد آبگیری سد باشیم.
نماینده رودسر و املش در مجلس همچنین از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر به دنبال تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت خبر داد و اضافه کرد: تصفیه خانه طول لات نیز در انتظار جذب اعتبارات وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور است.
وی از پرداخت دو مرحله اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای تصفیه خانه طول لات با کارفرمایی آب منطقه ای استان خبر داد و متذکر شد: مقرر شد این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …