چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: مدیران برای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند

فرماندار رضوانشهر گفت: عملکرد مدیران باید به نحوی باشد که موجب رضایت مندی مردم شود.

همای خبربه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز دوشنبه بیست و یکم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای معاونین و بخشداران با تسلیت ایام فاطمیه (س) تاکید کرد: عملکرد مدیران باید به نحوی باشد که موجب رضایت مندی مردم شود.

وی براهمیت حضور مدیران در میدان عمل با کار جهادی و انقلابی و پیگیری مطالبات مردم در شهر و مناطق روستایی در ابعاد مختلف تاکید کرد و خواستار تداوم آن شد.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه حضور میدانی و بررسی مطالبات به حق مردم جزء وظایف مسئولان دولت انقلابی است، گفت: برپایی میز ارتباط مردمی در میعاد گاهای نماز جمعه و دورترین و محروم ترین نقاط از روستاها تا شهرها برای بررسی مسائل و مشکلات و مطالبات با حضور مسئولان نقش مهمی در امید آفرینی و اعتماد مردمی دارد.

صفوی به پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اجرای این شهرستان اشاره نمود و گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت های شهرستانی و استانی در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام به منظورتوسعه و پیشرفت شهرستان اهتمام ویژه داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر لزوم نظم و انظباط اداری و رعایت حقوق شهروندی از سوی مدیران و کارشناسان تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مراجعین جزء اولویت کاری مدیران و کارکنان باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …