چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر حمیدرضا امام‌پناهی:حماسه حضور مردمی هشتم دی‌ماه در رشت و نهم دی در سراسر کشور گواه بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی مردم استوار ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، دکتر حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت در حاشیه اجتماع بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حماسه حضور مردمی هشتم دی‌ماه در رشت و نهم دی در سراسر کشور گواه بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی مردم استوار ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی ملت ایران تمامی محاسبات دشمن را بهم ریخت و نمونه ای بود از غیرت دینی و انقلابی ملتی که برای تداوم راه پر افتخار خود از هیچ جانبازی دریغ ندارند، افزود: همانگونه که اغشاشات اخیر ثابت کرد، فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب اسلامی به‌واسطه لطف الهی، رهبری امامین انقلاب، ولایت‌پذیری عموم اقشار و روحیه بسیجی نسل‌های مختلف این سرزمین، موجب اقتدار و افزایش توان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

فرماندار شهرستان رشت گفت: ملت بزرگ ایران در طول تاریخ چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی بارها نشان داده‌اند که دشمنان را به خوبی می‌شناسند و هربار سیلی محکم‌تری بر گوش ناشنوای دشمن می‌زنند.

امام‌پناهی ضمن قدردانی از حضور مردم ولایتمدار رشت در اجتماع روز بصیرت، تصریح کرد: ضمن قدردانی از حضور پیشگامانه مردم فهیم رشت در حماسه هشتم دی سال ۸۸ در دفاع از اصل مترقی ولایت فقیه که پاسخی دندان شکن به فتنه‌گران و هتاکان حریم خاندان عصمت و طهارت بود، حضور همه ساله مردم در سالروز این گردهمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن بیانگر عزم جدی برگرفته از اراده الهی ملت هوشیار در پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …