چاپ مطلب چاپ مطلب

ضرب و الاجل فرماندار رضوانشهر بر تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی ساکین شهرک چوکا و روستاهای همجوار

فرماندار رضوانشهر بر تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی ساکین شهرک چوکا و روستاهای همجوار از سوی امور آب وفاضلاب شهرستان و شرکت چوکا تاکید کرد.

همای خبر به نقل از فرمانداری رضوانشهر، امروز یکشنبه دوازدهم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله طی نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیر عامل شرکت صنایع، چوب و کاغذ چوکا و جنگل شفارود و سرپرست آب و فاضلاب شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، با تشکر از زحمات همه عزیران با اشاره به سیاست های دولت مردمی گفت: امروز وظیفه همه ما تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی با اشاره به تأسیسات و شبکه آبرسانی شرکت چوکا که در حال حاضر آب شرب ساکنین شهرک ولیعصرچوکا و روستاهای همجوار را تامین می نماید، تاکید کرد: تأمین آب شرب سالم یکی از وظایف وزارت نیرو است، لذا آب و فاضلاب شهرستان این مأموریت مهم را جهت تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی شرکت چوکا به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار خود داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا، نقشه مهندسی تأسیسات و شبکه آب رسانی و همچنین شبکه برق محدوده شهرک چوکا را جهت بررسی در اختیار امور آب و فاضلاب و امور توزیع برق شهرستان قرار دهند، تا در اسرع وقت مشکلات ساکنین در این خصوص برطرف گردد.

صفوی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، افزود: با توجه به اینکه یکی از راههای تأمین سلامتی افراد جامعه از طریق مواد غذایی و آب سالم است، نظارت و کنترل کمی و کیفی آب مصرفی فقط وظیفه مسئولان بهداشتی نیست، بلکه همه باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک   …