چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد: جزئیات جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین در گیلان در چهار محور فرهنگی ،علمی، اقتصادی و اجتماعی خبر داد.


همای خبر/ جهان‌بخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی جوانان برتر ایران‌زمین در گیلان اظهار کرد: هدف از برپایی این جشنواره جوان برتر ایران‌زمین در چهار محور فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی است.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان این جشنواره بر پایه تقویت روحیه فداکاری، خلاقیت و خودباوری و نیز ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی در کنار حمایت از ابتکار و الگوسازی و در نهایت شناسایی و ارزش‌نهادن اندیشه‌های سازنده جوان برومند ایرانی اسلامی تمرکز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره استانی جوان برتر با همکاری دستگاه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه‌ها و بنیاد نخبگان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کارکرد این جشنواره در زمینه‌هایی چون قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل‌بیت (ع)، کارآفرینی، دانش‌بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزشی و فعال اجتماعی تدارک‌دیده‌شده است.
آرمان به برگزاری نخستین نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره با حضور دستگاه‌های عضو ستاد اشاره کرد و گفت: این جشنواره با شرایط سنی ۱۸ تا ۳۵ سال اسفندماه هم‌زمان با سالروز تولد حضرت علی‌اکبر (ع) در استان گیلان برگزار خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …