چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی بانوان به مناسبت هفته زن

به مناسبت هفته زن و خجسته میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه گروهی هنرهای دستی و تجسمی بانوان سیاهکل در گالری اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می شود .

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی بانوان به مناسبت هفته زن

همای خبر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل ، همزمان با  فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر ، نمایشگاه گروهی هنرهای دستی و تجسمی بانوان سیاهکل به مدت ۳ روز از ۱۹ دیماه تا ۲۱ دیماه سال جاری در گالری اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود .
در این نمایشگاه علاوه بر برپایی نمایشگاه نقاشی  هنرهای مختلفی از جمله سرامیک ، رزین ، زیورآلات، تولیدات چرم ، دیوار کوب ، تولیدات سفالی (نقطه کوب ، دکو پاژ، ترنسفر) پتینه ، گلهای کریستالی و لباسهای محلی و معرق کاری به نمایش گذاشته می شود
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها ۱۰الی ۱۳ ظهر و عصرها ۴ الی ۷ عصر به آدرس سیاهکل جنب فرمانداری کوچه ارشاد ، گالری اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید نمایند.
این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری آموزشگاه نقاشی طرح نو و اداره میراث فرهنگی شهرستان سیاهکل برگزار می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …