چاپ مطلب چاپ مطلب

مسابقات سالانه هایاشی کاپ در گیلان برگزار گردید

اختصاصی همای خبر/در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ مسابقات کاراته در آکادمی  کاراته رشت به میزبانی سبک هایاشی ها شیتوریو گیلان با  حضور بیش از ۲۰۰ کاراته کا برگزار شد.
ایندوره از مسابقات با حضور استاد عبدالله میلانچی ؛ دبیر سبک کاراته هایاشی ها شیتوریو ایران و قضاوت داور جهانی کاراته استاد آریامن قویدل و داوران آسیایی کاراته اساتید محمدرضا کمالی و حمیدرضا گیل چینی و جمعی از داوران خوب کاراته گیلان برگزار گردید. این مسابقه به دلیل استقبال بسیار خوب مربیان و هنرجویان گیلانی از ۸ صبح در دوبخش کاتا و کومیته آغاز و تا ۲۰ عصر به پایان رسید. در پایان تیم کاراته هایاشی ها شیتوریو گیلان با ۳۶ مدال طلا،۴۲ مدال نقره و ۳۵ مدال برنز در جایگاه اول ، تیم کاراته ماسال با ۱۱ مدال طلا ،۹ مدال نقره و۱۲ مدال برنز در جایگاه دوم ، تیم کاراته صومعه سرا با ۷مدال  طلا ،۶ مدال نقره و ۶ مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت
در حاشیه مسابقات از سوی دبیر کاراته هایاشی ها شیتوریو کشور استاد عبدالله میلانچی، از ورزشکار خوب و با اخلاق کاراته گیلان محراب کریمی که در مسابقات کشوری دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست شده بود و هم اکنون در دوران نقاهت بسر می‌برد تجلیل به عمل آمد . همچنین استاد میلانچی در پایان مسابقه از زحمات و تلاش‌های داوران و مربیان سبک در برگزاری این مسابقه تقدیر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک   …