چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد: اضافه شدن ۳ دستگاه لیفتراک به تجهیزات بندری مجتمع بندری انزلی

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از اضافه شدن ۳ دستگاه لیفتراک به تجهیزات بندری مجتمع بندری انزلی خبرداد.

اضافه شدن ۳ دستگاه لیفتراک به تجهیزات بندری مجتمع بندری انزلی

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی از ارتقای تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی خبرداد و اظهار داشت: ۳ دستگاه لیفتراک توسط ترمینال اپراتور مجتمع بندری انزلی خریداری و به تجهیزات مجتمع بندری انزلی افزوده شد.

وی افزود: هدف از تامین تجهیزات یاد شده بهبود شاخص های عملیاتی و نرم بارگیری کالاهای صادراتی و در مجموع افزایش رضایتمندی صاحبان کالا می باشد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه تسریع در عملیات بارگیری کالاهای مذکور موجب کاهش مدت ماندگاری کشتی های حامل کالاهای صادراتی می شود، خاطرنشان کرد: این عوامل موجب افزایش ظرفیت ناوگان تجاری با توجه به افزایش سفرهای کشتی ها خواهد شد.

یونسی با اشاره به اینکه تجهیزات بندری نقش مهمی را در افزایش بهره وری عملیات بندری ایفا می کند، تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات بندری از اهداف مهم اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان می باشد.

وی از جمله مشکلات بندر در گذشته کمبود لیفتراک جهت چیدمان پالت های صادراتی درون خن کشتی دانست و گفت: این کمبود به موجب خرید و ورود این تجهیزات برطرف شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …