چاپ مطلب چاپ مطلب

برگ زرینی دیگر در کارنامه افتخارات شرکت سیمان خزر  قدردانی ایمیدرو از تعهد و تلاش مجموعه سیمان خزر در مسیر توسعه،رشد و تعالی

همای خبر/سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) به پاس قدردانی از تعهد و تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت سیمان خزر در مسیر توسعه، رشد و تعالی برای اولین بار تندیس پیشروان بهره وری سه ستاره را در نهمین دوره همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به این واحد تولیدی اهداء نمود.
📣به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر
. ✅ 💯نهمین دوره همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، روز  دوشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۱۱٫۳در مرکز بین المللی همایش های کتابخانه ملی ایران (سالن قلم ) با حضور مقامات کشوری ، مهمترین و معتبرترین شرکت های  پیشرو ایرانی برگزار شد.
👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت، حرفه‌ای، کار گروهی ،  هم دلی و هم افزایی تمامی همکاران در جهت رسیدن به اهداف استراتژی این  مجموعه تولیدی دانسته و انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را در دست‌یابی به این توفیق بسیار حائز اهمیت دانستند.
برگزار کنندگان این جشنواره (ایمیدرو)، سیمان خزر  را به سبب برداشتن گام‌های موثر ، در کلیه سطوح منجمله اقدامات در زمینه های فناورانه در خطوط تولید و تحویل، راهبردی، مسئولیت های اجتماعی ، آموزش سازمانی و منابع انسانی ، محیط زیست،فن آوری اطلاعات،مالی، بازرگانی ، حقوقی و سایر ارکان سازمان  شایسته‌ی دریافت تندیس در عالی ترین سطح دانسته  و به همین مناسبت، لوح پیشروان بهره وری سه ستاره همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء نمودند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک   …