چاپ مطلب چاپ مطلب

تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری شهرچاف چمخاله در سال ۱۴۰۲ ابلاغ گردید .

🔹️در راستای اجرای ماده ۲ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداریهای کشور پس از تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری چاف چمخاله در سال ۱۴۰۲ به شهرداری ابلاغ گردید .م

همای خبر/مهندس حسین ابراهیمی شهردار چاف چمخاله با اعلام این خبر گفت: در تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری ، با نگاه خوب اعضای شورای اسلامی تلاش شده تا شرایط اقتصادی مردم مورد توجه قرار گیرد و صلاح و صرفه شهروندان در تصویب این مهم بسیار اثرگذار بوده است .

🔹️وی افزود : در تعیین نرخ عوارض تمام حوزه‌های در بافت شهری مورد محاسبه قرار گرفته است

🔸️وی یادآور شد: در موارد مندرج در تعرفه عوارض که به شهرداری ابلاغ گردیده است نگرش جامع به شهرسازی متفاوت و تخفیفات مهم در راستای تغییر بافت فرسوده و همچنین جلوگیری از تخلفات لحاظ شده است .

🔸️وی در ادامه ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی در راستای تصویب به موقع دفترچه عوارض و بهای خدمات شهرداری تصریح کرد : قطعا شهرداری طبق این مصوبه موظف خواهد بود اقدامات خود را برنامه ریزی نماید و شهروندان نیز خواهند توانست با اطلاع کافی در مفاد این تعرفه موارد و مسائل مربوط به خود را ساماندهی و مدیریت نمایند .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم رفع موانع اجرای پروژه ملی سد پلرود گفت: برای ادامه روند اجرای پروژه سد پلرود و سرعت بخشی به آن ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت

اختصاص ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشی به اجرای پروژه سد پلرود فرماندار رودسر با …