چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندسان قلب تپنده جامعه هستند

 


دکتر عماد مطالبی در یادداشتی  به مناسبت روز مهندس نوشت:

مهندسان قلب تپنده جامعه هستند…

همای خبـر : مشاور کمیسیون توسعه پایدار شهری شورای شهر رشت به مناسبت روز مهندس نوشت:

مهندسی و جامعه بزرگ آن یکی از ارکان مهم یک جامعه و سرزمین است و باور کنید که اینان قلب تپنده جامعه هستند ؛ حوزه های وسیعی از نیازهای جامعه در دستان پر قدرت این متخصصان است. مهندسی تنها با هندسه و کالبد سر وکار ندارد بلکه مهندسی عبارت است از روح و درک متقابل از نیازمندی های جامعه در حوزه های وسیع آن و پاسخدهی مناسب، کاربردی و اجرایی به آن.

باید به  مهندسان اعتماد کرد، به آنان میدان عمل داد و قدر این جامعه با ارزش و علم آموخته را دانست. مهندسی در هر نوع خود، نیروی محرکه هوشمند اجرایی است که با تلاش و کوشش فراوان سرزمین و پهنه ها را با تمام سختی و مشکلات در مسیر توسعه و پیشرفت راهنمایی می کند و پاسخگوی نیازمندی هاست؛ لازم است به هر بهانه و از جمله در فرصت روز مهندس برای این تلاش و کوشش بی وقفه از آنان قدردانی شود.

و در آخر امید که با پشتیبانی
واقعی از این جامعه بزرگ بتوانیم در همکاری همه جانبه با مهندسی کشور در حوزه های تخصصی، آسایش و رفاه شهروندی را فراهم کنیم و در کنار پاسخدهی مناسب به نیازهای جامعه به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم برای همه جامعه مهندسی کشور بهترین ها را آرزومندم و باور دارم مسیر توسعه و پیشرفت و سازندگی توسط دستان پرقدرت این بزرگواران امریست امکان پذیر و تحقق آن با همکاری همه جانبه با جامعه مهندسی کشور صورت می پذیرد.

عماد مطالبی

مشاور کمیسیون توسعه پایدار شهری شورای ششم کلانشهر رشت

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان به …