چاپ مطلب چاپ مطلب

شنیده ها از تحولات استان گیلان

همای گیلان:* شنیده شده است که برخی از اعضای شورای رشت امروز با مهندس آقازاده، یکی از کاندیداهای تصدی شهرداری رشت، جلسه گذاشته و و با وی به توافقاتی رسیده اند. نکته عجیب اینکه عضو اصولگرای شورا در این جلسه به فرماندار دوران اصلاحات که از دوستان نزدیک مهندس سلطانی فر است و در انتخابات ۸۸ به ستاد اصلاحات نزدیک بوده، دست یاری داده است. شگفتی دیگر آنکه یکی از اعضای شورا که تاکید خاصی بر بومی بودن شهردار آینده داشته نیز به این مهندس غیر گیلانی توجه خاصی دارد!
index5

* شنیده شده در هفته های آتی تغییراتی در ترکیب فرمانداران استان به وقوع خواهد پیوست و دو یا سه نفر از فرماندارانی که نتوانسته اند همسو با دولت عمل کنند جای خود را به افراد جدیدی خواهند سپرد. در همین حال از طبقه ششم استانداری اخباری به گوش می رسد که گویا جز این نیز دو فرماندار تذکراتی برای همسویی بیشتر با دولت دریافت کرده اند!

* شنیده شده که تکلیف شهرهای بی شهردار استان در همین هفته مشخص خواهد شد. گویا در رشت از بین مهندس اوسط مقدم یا دکتر ثابت قدم یک نفر در همین هفته به عنوان شهردار منتخب معرفی خواهند شد.

* شنیده شده که در دیدار تشکل های دانشجویی با استاندار گیلان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شده، نمایندگان تشکل های دانشجویی همسو با دولت موفق به اظهار بیانات و نظرات خود نشده اند که گویا در پایان جلسه نارضایتی خویش را نیز به گوش مسئولان عالی استان که در جلسه حضور داشتند رساندند و از روند برگزاری جلسه انتقاد کرده اند./عصرتدبیر

About

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …