چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد: نجات ۵۲ گردشگر دریایی با عکس العمل به موقع تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد:

نجات ۵۲ گردشگر دریایی با عکس العمل به موقع تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان


  
نجات ۵۲ گردشگر دریایی با عکس العمل به موقع تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نجات ۵۲ گردشگر دریایی با عکس العمل به موقع تیم جستجو و نجات دریایی این اداره کل خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، علی خدمتگزار با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه روز چهارشنبه یک شناور تفریحی متعلق به بخش خصوصی در شهرستان بندرانزلی به سبب نقص فنی موتور، خارج از سرویس و کنترل گردید.

وی افزود: این شناور طی تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندرانزلی اعلام اضطرار و درخواست کمک نمود که بلافاصله شناورهای ناجی ۱۴ و یدک کش ماسوله به موقعیت جهت امداد رسانی اعزام شدند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تقدیر از سرعت عمل تیم امداد و نجات دریایی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با امداد و همراهی شناورهای یاد شده، تمامی ۵۲ گردشگر و ۳‬ خدمه شناور به سلامت به اسکله تفریحی شهرستان بندرانزلی بازگشتند.

گفتنی است، گردشگران دریایی و هموطنان در صورت بروز حادثه دریایی می توانند از طریق شماره تلفن  ۱۵۵۰  که قابلیت برقراری تماس از طریق تلفن ثابت و کلیه اپراتورهای تلفن همراه را دارد، با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC)  تماس حاصل کنند

 

About نسرین عشقی

Check Also

قیمت خرید تضمینی تناسبی با هزینه‌های تولید  درخواست تجدید نظر قیمت خرید برگ سبز چای

قیمت خرید تضمینی تناسبی با هزینه‌های تولید درخواست تجدید نظر قیمت خرید برگ سبز چای …