چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان در کارگروه رفع موانع تولید: پیشرفت بالای ۷۰ درصدی ۵۶ طرح صنعتی بزرگ در استان/سرمایه گذاری ۱۷۰۰میلیارد تومانی برای طرح های صنعتی بزرگ گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: ۵۶ طرح صنعتی تقریباً بزرگ در استان وجود دارند که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان که صبح امروز در محل استانداری گیلان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بیش از یکهزار و ۷۹۵ میلیارد تومان در این طرح ها سرمایه گذاری شده است که در صورت تکمیل آنهابرای ۲ هزار ۴۶۷ نفر شغل جدید در استان ایجاد می گردد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع در تکمیل و حمایت این پروژه ها بهره خواهیم برد اظهار داشت: این طرح های صنعتی در مرکز استان و سایر شهرستانها با برنامه زمانبندی مناسب در حال پیشرفت و اجرا است.

دیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان افزود: ۲۳ مورد این طرح ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد دارند و ۱۷ مورد از این طرح ها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد رشد داشته و ۱۶ مورد آن بین ۹۰ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
دکتر پورحیدری تشریح کرد: زمینه فعالیت این طرح ها در استان مربوط به تولید لوازم خانگی، انواع محصولات پلاستیکی، ساخت ورق های روکش نئوپان، ساخت انواع تجهیزات حمل و نقل، تولید محصولات دارویی، تولید محصولات خبازی، استخراج سنگ و شن و ماسه و غیره است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …