چاپ مطلب چاپ مطلب

نزدیک به نیمی از مخاطبین تامین اجتماعی گیلان در شهرستان های رشت و خمام هستند

همای خبربه نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به دنبال انتصاب سرپرست جدید این مجموعه ، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با وی دیدار و به گفت وگو و تبادل نظر در زمینه مهمترین مسائل بیمه ای شهروندان به ویژه بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان پرداخت .

سهم بالای تعداد بیمه شدگان ، بازنشستگان و واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش در سطح شهرستان های رشت و خمام ، ضرورت توسعه خدمات در دسترس به مخاطبان ، تقویت تعاملات با مسئولین ، تلاش برای رضایتمندی و تکریم مردم و حمایت از کارفرمایان همسو با شعار سال از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود .

شایان ذکر است تا پایان سال ۱۴۰۱ ، بیش از ۲۳۵ هزار نفر از ۴۷۸ هزار بیمه شده اصلی و ۸۳ هزار نفر از ۱۷۸ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش ( نزدیک به نیمی از مخاطبین در استان ) توسط هفت شعبه تامین اجتماعی ( ۲۵ درصد واحدهای تابعه استان ) در محدوده شهرستانهای رشت و خمام خدمت رسانی می گردند .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …