چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار بندرانزلی: قرار نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان شوم

فرماندار بندرانزلی گفت: از ابتدا قرار نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان شوم.

سعادتمند داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی درباره انصراف خود از ریاست هیئت مدیره باشگاه ملوان اظهار کرد: از ابتدا بنا نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان شوم.

وی ادامه داد: «هدایتی» مالک پیشین باشگاه ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان را در اختیار داشت و دو نفر از مسئولان شهر انزلی و سه نفر با انتخاب مالک به عنوان اعضای هیئت معرفی شدند.

این مسئول افزود: ۳۰ درصد سهام باشگاه ملوان نیز در اختیار دو نفر از اعضای نیروی دریایی بود و پس از آنکه هدایتی تصمیم به واگذاری سهام گرفت، درخواست کرد تا در صورت حذف اسمش از هیئت مدیره یک میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کند و در آن زمان از بنده درخواست شد تا زمانی که وضعیت مالکیت تیم مشخص شود رئیس هیئت مدیره باقی بمانم.

وی درباره انصراف «غمخوار» از سمت ریاست هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: «محجوب» مالک جدید باشگاه ملوان غمخوار را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب کرد اما او فرصتی برای حضور مستمر و نظارت بر تیم نداشت و به همین منظور بنده رئیس هیئت مدیره شدم.

داودی به جایگاه خوب ملوان در جدول رده‌بندی لیگ اشاره کرد و گفت: تیم ملوان در جایگاه خوبی قرار دارد و در صورتی که در آینده نیز نتایج خوبی بگیرد به رتبه‌های بالاتری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به دلیل مسئولیت سختی که در فرمانداری به‌عهده دارم تنها به عنوان عضوی از هیئت مدیره در کنار تیم هستم و «سیروس محجوب» رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان است

About

Check Also

بازگشت «طرح صیانت» به دستور کار مجلس

بازگشت «طرح صیانت» به دستور کار مجلس با اعلام دستور کار صحن علنی مجلس برای …