چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: تاکید بر لزوم حضور فعال دستگاه های امدادی در نوار ساحلی شهرستان

فرماندار رضوانشهر در بازدید از نوار ساحلی این شهرستان و ارزیابی امکانات در راستای خدمات رسانی به مسافرین و شهروندان بر لزوم حضور فعال دستگاه های امدادی در نوار ساحلی این شهرستان تاکید کرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر روز شنبه سیزدهم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه اعضای شورای تامین و اعضای ستاد ساماندهی سواحل طی بازدید از نوار ساحلی و ارزیابی امکانات دستگاه های امدادی در راستای خدمات رسانی به مسافرین و شهروندان، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف مدیریت ستاد ساماندهی سواحل شهرستان ایجاد امنیت اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی ،غنی سازی اوقات فراغت شهروندان ، مسافراین و گردشگران است، تاکید کرد: با توجه به حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور به این شهرستان انتظار است دستگاه های مرتبط ضمن برنامه ریزی لازم را در این زمینه، حضور فعال در نوار ساحلی داشته باشند.

وی بر استقرار ناجیان غریق در نقاط خطر آفرین و طرح های سالم سازی و همچنین دستگاه های امدادی هلال احمر ، ورزش و جوانان و هیأت نجات غریق و نیروی انتظامی و همیاران پلیس به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در حوزه نوار ساحلی تاکید کرد.

رییس ستاد ساماندهی سواحل تأکید کرد: دهیاران ساحلی با هماهنگی بخشداران در خصوص نصب تابلوی شنا ممنوع در مناطق خطر آفرین و همنچنین پاکسازی و نظافت فضای زیست محیطی اقدام نمایند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به رعایت شئونات اسلامی و حجاب از سوی مسافرین و شهروندان نسبت به تولید محتوای تبلیغات در این زمینه از سوی دستگاه های فرهنگی تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر همکاری همه اعضای ستاد ساماندهی سواحل جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و مسافرین خواستار راه اندازی شناگاه مجتمع طرح ساحلی شهرداری رضوانشهر شد.

لازم به ذکر است شهرستان رضوانشهر دارای ۲۱ کیلومتر نوار ساحلی می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …