چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد احتمال بارندگی خیلی شدید در گیلان تا پایان هفته

مدیرکل هواشناسی گیلان، از تشدید فعالیت سامانه ناپایدار به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و گفت: رگبار باران در ارتفاعات و دامنه ها شدید و خیلی شدید خواهد بود.

همای خبر/محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در حال حاضر آستارا با ۲۸.۴ درجه سلسیوس و امامزاده اسحاق با ۱۶.۶ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده نفوذ و تقویت تدریجی توده هوای ناپایدار در منطقه دانست و افزود: طی امروز تا پنجشنبه شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و روند کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای متوسط دما فراهم می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تناوب شاهد بارندگی وزش باد خواهیم بود، گفت: رگبار باران در ارتفاعات و دامنه ها شدید و خیلی شدید خواهد بود.

دادرس از تشدید فعالیت سامانه ناپایدار به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه وجود دارد.

وی اضافه کرد: این سامانه ناپایدار اواخر وقت پنجشنبه تضعیف و از روز جمعه تا اوایل هفته آینده ضمن کاهش ابر و ناپایداری، روند افزایش دما و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: 🔹ممنوعیت …