چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار املش:با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ۸۰ درصد بلوارها و خیابان های شهر املش در ۸ ماه گذشته چراغانی شده است

همای خبر/دکتر آریامنش شهردار املش در جلسه مشترک با شورای این شهر و نماینده مردم املش و رودسر گفت :با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ۸۰ درصد بلوارها و خیابان های شهر املش در ۸ ماه گدشته چراغانی شده و برای تکمیل ۲۰ درصد باقیمانده به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است .

وی گفت: ۸۰ درصد کوچه پس کوچه های شهر املش هنوز یا خاکی باقی مانده یا از وضعیتی برخوردار است که بسیار نامطلوب است و نیاز به آسفالت دارد .

شهردار املش گفت : با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ۴۲ هزارمترمربع آسفالت ۲۲ کوچه و خیابان های فرعی املش از اول خرداد آغاز شده و در ادامه تا پایان تابستان امسال علاوه براین ۲۰ هزار متر مربع از کمربندی املش حدفاصل چهارراه تابستان نشین تا چهارراه کیازنیک با اعتباری معادل ۶میلیارد تومان انجام می شود .

وی در ادامه گفت : در صورت تامین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری املش بیش از ۵۰ درصد کوچه پس کوچه های این شهر آسفالت می شود .

 گله رئیس شورای شهر املش از عدم برداشت شن وماسه توسط شهرداری این شهر از بستر رودخانه شلمانرود

در ادامه  مهندس ذکری رئیس شورای اسلامی شهر املش در جلسه مشترک شورای شهر ، شهردار با نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش ؛ ضمن پیشنهاد انتقال محل سه شنبه بازار املش از مناطق مرکزی شهر به پارک گلستان املش گفت : شهر املش به لحاظ قرار گرفتن در مجاورت استخر زربیجار از یک سو و رودخانه شلمانرود از سوی دیگر و بناهای تاریخی در مرکز شهر از جاذبه های گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد .

وی از اینکه شهرداری املش حق برداشت شن و ماسه از بستر شلمانرود را برای عمران شهری و شن ریزی معابر این شهر ندارد , گله کرد.

 نماینده مردم شهرستانهای رودسر واملش در دیدار با شهردار واعضای شورای شهر املش گفت:مرحله دوم حواله قیر رایگان در راه است و تا پایان خرداد بخشی از نیاز این شهرداری در این زمینه تامین می شود

آنگاه حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم املش و رودسر در جلسه مشترک شهردار ؛ شورای اسلامی شهر و کارشناسان و مدیران شهرداری املش گفت : مرحله دوم حواله قیر رایگان در راه است و تا پایان خرداد بخشی از نیاز شهرداری املش در این زمینه تامین می شود .

وی گفت : تاکنون ۲۵ سرمایه گذار وارد شهر املش شده تا سرمایگذاری کنند ولی زیرساخت ها در این شهر مهیا نشده و ۲۰ تا ۳۰ درصد راه های روستایی املش هنوز خاکی باقی مانده است.
وی در قالب پیشنهاد به شهردار و مجموعه اعضای شورای شهر املش گفت : مکانی مناسب را برای احداث پارک تفریحی ویژه بانوان جانمایی و احداث کنند که البته سازمان شهرداری های کشور برای احداث آن بین ۶ تا ۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اعطا می کند .

خبرنگار: فاطمه پور اسمعیل طالمی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …