چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان بسیج علمی،‌پژوهشی و فناوری گیلان عنوان کرد؛ سازمان علمی و پژوهشی همواره حامی و پشتیبان نخبگان علمی استان است

سرهنگ قاسمی گفت: این سازمان همواره حامی و پشتیبان نخبگان علمی استان بوده و در راستای اثربخشی برنامه‌های علمی و رسیدن به اهداف متعالی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.


همای خبر/سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گیلان در دیدار و نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان پیرامون روندها و مسائل حوزه دانش‌بنیان و فناوری اظهار کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فعالیت خود را باهدف انجام پژوهش‌های کاربردی موردنیاز اقشار مختلف و حمایت از مبتکران و مخترعان انجام می‌دهد.

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های هر دو نهاد جهت تبیین، ترویج و اجرایی ‌نمودن طرح‌های نخبگان استفاده کرد افزود: این سازمان برای همکاری با جهاد دانشگاهی گیلان آمادگی کامل دارد.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری گیلان گفت: این سازمان همواره حامی و پشتیبان نخبگان علمی استان بوده و در راستای اثربخشی برنامه‌های علمی و رسیدن به اهداف متعالی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه دکتر حمیدرضا مسکنی تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره حامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و امیدواریم با مشارکت دوسویه‌ی هر دو نهاد شاهد تقویت بنیه علمی و انقلابی دانشجویان در دانشگاه باشیم.

 رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان بیان کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی کاربردی و استفاده از ظرفیت‌های موجود این دو مجموعه در راستای توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مرتبط برای حمایت بیشتر از نخبگان بسیجی و نوآور گام برداشت.

گفتنی است، در این نشست جهت تقویت حمایت‌ها، رشد و توسعه حوزه علم و پژوهش و دانش و نقش آن در اشتغال و کارآفرینی فناورانه استان با بکارگیری ظرفیت‌های دو طرف بحث و تبادل نظر شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …