چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی در حاشیه بازدید مدیر عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان بهمراه معاونین مالی و پشتیبانی و امور مجامع شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین از سیمان خزر: ایمان ، توکل و استقامت پرسنل سیمان خزر ستون نگهدارنده ایفای تعهدات ملی و استانی این شرکت است .

همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر،

دکتر میرزا عبدالله مدیر عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به همراه دکتر عطاری معاونت مالی و پشتیبانی سیمان تأمین و فرمانده بسیج کارگری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا ) و دکتر طالبی معاونت امور مجامع شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین با همراهی مدیر عامل سیمان خزر و جمعی از مدیران و روسای کارخانه  در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۳٫۲۴ در محل سالن همایش های شهید مسعود ملکی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار ، دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن خیر مقدم، گزارشی از عملکرد واقدامات  مجموعه خزر در راستای افزایش تولید و تحویل  همچنین کسب موفقیت های مختلف در سطوح ملی و استانی، برنامه و چشم‌انداز راهبردی آتی سیمان خزر به مدیر عامل محترم  هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و هیئت همراه ارائه نمود و افزود:دستیابی به موفقیت‌های شرکت در سایه حمایت ها و توجه هلدینگ‌های بالاست من جمله سیمان تأمین و فارس و خوزستان بوده و پرسنل زحمتکش سیمان خزر در سایه همدلی، جدیت در کار و نظم و انضباط فردی و سازمانی رشد تولید باکیفیت در سال جدید عملیاتی خواهند نمود.وی همچنین ایمان ،توکل و استقامت پرسنل را ستون نگهدارنده ایفای تعهدات ملی و استانی این شرکت دانست.

دکتر میرزا عبدالله مدیر عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان با بیان این مطلب که در سال گذشته  شرکت سیمان خزر با تلاش و کوشش همکاران خود به رکورد تولید و تحویل کل ادوار دست یافتند، افزود به حول قوه الهی شاهد اقدامات و برنامه ریزی  لازم برای ادامه این روند در تمام سطوح  شرکت در سال جدید خواهیم بود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه، بر افزایش تولید محصول با کیفیت و ورود به عرصه تنوع محصولات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مطلوب این شرکت و همچنین امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی و جامعه پیرامونی را قابل تقدیر دانستند.

دکتر عطاری معاونت مالی و پشتیبانی سیمان تامین و فرمانده بسیج کارگری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در این دیدار  گفت : در مدت دوسال سال اخیر  شاهد تحول در تمامی سطوح  شرکت سیمان خزر بوده و این مهم با ایجاد هم دلی و همت مضاعف موجب رشد و شکوفایی مجموعه گردیده است .

دکتر طالبی معاونت امور مجامع شرکت های سیمان تأمین در ادامه ضمن ابراز خرسندی از  عملکرد سیمان خزر روند تعالی سازمان را بسیار مطلوب دانسته و گفت ؛ برنامه سیمان خزر برای صادرات سیمان به کشورهای حاشیه دریای خزر را بسیار مثبت دانسته و بر حمایت مجموعه هلدینگ و شرکتهای وابسته منجمله کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صادرات این مجموعه تاکید کرد.

شایان ذکر است‌، در پایان این دیدار  دکتر جمال امیدی ضمن جمع‌بندی و تشریح مطالب مطرح شده از سوی مدیر عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و معاونین سیتا جلسه را با ذکر صلواتی خاتمه دادند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …