چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده اعلام شد

همای گیلان:آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده تا ۳۰ آذر سالجاری اعلام شد.

index.php

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تمدید مهلت فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده تا پایان ماه جاری خبر داد.

محمد درویش کردار افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، امسال برای دومین سال متوالی به واحدهای تولیدی و خدماتی برتر استان که فعالیت های مؤثری در رعایت حقوق مصرف کنندگان داشته باشند، گواهینامه استانی اعطاء کند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال واحدهای تولیدی و صنعتی و شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده، مهلت شرکت در این فراخوان تا ۳۰ آذر تمدید شد.

وی دارا بودن نشان تجاری مستقل و پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، کسب امتیاز مربوط به رضایت مندی مشتری، رعایت کیفیت کالا و خدمات و رعایت قیمت ها، توزیع و خدمات پس از فروش و عدم محکومیت در شعب تعزیرات حکومتی در دو سال اخیر را از جمله مهم ترین شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی در این فراخوان عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده، در اسفند سال جاری با حضور مسوولین کشوری و استانی در گیلان برگزار می شود.

درویش کردار خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی جهت دریافت فرم مربوطه     می توانند با مراجعه به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس اینترنتی hiip://gil.mimt.gov.ir تکمیل و تحویل آن به دبیرخانه اجرایی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به نشانی رشت، کمربندی شهید بهشتی، ساختمان شهید نورانی (بازرگانی سابق)- طبقه دوم- اتاق ۲۰۰ ، جهت شرکت در این فراخوان اقدام کنند.

About سردبیر ارشد

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …