چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح سه طرح ورزشی شهید سردار سلیمانی در مدارس شهرستان بندرانزلی

افتتاح سه طرح ورزشی شهید سردار سلیمانی در مدارس شهرستان بندرانزلی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: دو زمین ساحلی در دبیرستان امیرکبیر لیجارکی و دبستان شهید معانی جو غازیان و یک زمین چمن مصنوعی در مدرسه فتح المبین روستای بشمن در مجموع به ارزش ۴۷۷ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، محمود یوسفی فر با اشاره به ۳ زمین افتتاح شده در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: پروژه زمین چمن مصنوعی دبیرستان فتح المبین روستای بشمن در زمینی به وسعت ۵۵۴ متر مربع و با صرف ۳۱۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که ۸۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات اداره آموزش و پرورش انزلی و ۸۰ میلیون تومان هم توسط خیّر ارجمند هزینه شده است. وی افزود: زمین ساحلی دبیرستان امیرکبیر روستای لیجارکی نیز به وسعت ۷۵۶ مترمربع و با صرف ۸۵ میلیون تومان افتتاح شد که ۱۰ میلیون توسط انجمن اولیا و مربیان مدرسه به این پروژه اختصاص یافته است. مدیر آموزش و پرورش بندر انزلی خاطرنشان کرد: سومین پروژه متعلق به زمین ساحلی مدرسه شهید معانی جو غازیان بود که در زمینی به وسعت ۵۴۴ متر مربع و با صرف ۸۲ میلیون تومان که ۷ میلیون تومان آن توسط انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده، به بهره برداری رسیده است.

۹ سالن سرپوشیده درون مدرسه ای و یک زمین چمن مصنوعی از امکانات دیگر آموزش و پرورش انزلی در بخش ورزشی است.

در حال حاضر ۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس انزلی تحصیل می کنند/انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به حکم قانون توسط قضات در دادگاه های صلح رسیدگی خواهد شد

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به …