چاپ مطلب چاپ مطلب

یادداشت دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی

یادداشت دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی

تامین اجتماعی پدیده ای است که با عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی طی یادداشتی اظهار داشت: تامین اجتماعی پدیده ای است که با عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد.
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان: ۲۵تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز تامین اجتماعی نامگذاری شده است. تامین اجتماعی پدیده ای است که با رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد. امروزه سازمان تامین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیرهای مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد می تواند نقش موثری در تحقق سیاسیتهای اقتصاد مقاومتی داشته باشد و به همین جهت از تامین اجتماعی به عنوان محور توسعه و گسترش رفاه اجتماعی می توان نام برد.
سازمان تامین اجتماعی با برقراری حمایتهای مختلف از جمله درمان، حمایتهای کوتاه مدت و بلندمدت نقش بسزایی در مسائل زیرساختی توسعه کشور ایفا میکند ونیزحفظ شان انسانها و ایجاد مسئولیت پذیری جامعه درعرصه های فردی و جمعی از اهداف اساسی سازمان بوده و همواره دراین زمینه پیشرو بوده است.
اینجانب ضمن تبریک اعیاد مقارن با هفته تامین اجتماعی  و گرامیداشت روز تامین اجتماعی، با عنایت پروردگار متعال و عزم راسخ مسئولین سازمان و نیز داشتن همکارانی چنین دلسوز و پرتلاش، امید آن دارم در آینده نزدیک با ایجاد تحول در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه بیمه شدگان، بیش از پیش در جهت نیل به اهداف و رسالت سازمان که مهمترین آن رضایتمندی بیمه شدگان به عنوان صاحبان اصلی سازمان، گام برداریم./انتها

 

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …