چاپ مطلب چاپ مطلب

شورای اسلامی با مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب استان باعث شد که با یک کار مهندسی و محاسبه شده ،کمبود منابع آب در سال گذشته و جاری مدیریت شود

شورای اسلامی با مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان
نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب استان باعث شد که با یک کار مهندسی و محاسبه شده ،کمبود منابع آب در سال گذشته و جاری مدیریت شود .

به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ؛ احمد دنیامالی در دیدار با مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ی گیلان از اقدامات انجام شده این شرکت در جهت تأمین آب کشاورزی  قدردانی نمود .

وی افزود : به دلیل افزایش سطح زیر کشت اراضی شالیزاری در سالهای گذشته ومحدودیت منابع آبی جزء استانهای تنش آبی بودیم ولی با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب استان و کار مهندسی و دقیق ،کمبود منابع آب مدیریت شد.

وحید خرّمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت منابع آب شهرستان بندرانزلی و اقدامات این شرکت در سال زراعی جاری ارائه نمود وگفت :  با استفاده از تجهیزات بیل مکانیکی شناور و زنجیری حدود ۲۰ کیلومتر از انهار در شهرستان لایروبی شد و تمامی ایستگاههای پمپاژ  و چاههای عمیق و نیمه عمیق نیز تعمیر ، راه اندازی و در مدار بهره برداری هستند./انتها

 

About مدیر خبر1

Check Also

“مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان خبر داد:افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در هفته گردشگری

“مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان خبر داد:افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی …