چاپ مطلب چاپ مطلب

 به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها :جلسه جمع بندی، بررسی و آسیب شناسی اقدامات شهرستان در هفته شهرداری ها و دهیاری ها، برگزار شد. 

 به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها :جلسه جمع بندی، بررسی و آسیب شناسی اقدامات شهرستان در هفته شهرداری ها و دهیاری ها، برگزار شد.

 در آخرین روز هفته شهرداری ها و دهیاری ها، جلسه جمع بندی، بررسی و آسیب شناسی اقدامات شهرستان در هفته شهرداری ها و دهیاری ها به ریاست مهندس مسعود شفیقیان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور همکاران معاونت عمرانی فرمانداری برگزار شد.

به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شد.

در این جلسه برنامه های اجرا شده از سوی معاونت عمرانی فرمانداری برای ارتقای عملکردی شهرداری ها و دهیاری های شهرستان مرور شد.

گروه های بازرسی معاونت عمرانی فرمانداری، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته طبق برنامه ارسالی به بخشداری ها، با حضور میدانی در سطح روستاها، عملکرد دهیاری های شهرستان را بررسی می کنند. در ماهای اخیر عملکرد ۳۴ دهیاری و شورای اسلامی روستا بررسی شده است.

 گروه های بازرسی معاونت عمرانی فرمانداری روزهای دوشنبه هر هفته عملکرد یک دستگاه اجرایی را در حوزه های مرتبط کاری از قبیل اجرای پروژه های عمرانی، نحوه صدور مجوزها، نحوه بررسی و پاسخ استعلامات، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و … بررسی می نمایند. تاکنون عملکرد ۷ دستگاه اجرایی و ۳ شهرداری شهرستان بررسی شده است.

در پایان جلسه، با اهدای لوح تقدیر از زحمات همکاران معاونت عمرانی فرمانداری تجلیل به عمل آمد./انتهای خبر

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …