چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری تالش؛ با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، آماده باش کامل دستگاه های اجرایی

سرپرست فرمانداری تالش؛ با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، آماده باش کامل دستگاه های اجرایی

🔻اولویت قرار دادن پروژه تعریض پل داخل شهر تالش توسط شهرداری

🔻سرپرست فرمانداری تالش بر لزوم آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی گیلان تاکید کرد.

🔻به گزارش همای خبر و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری تالش ، فرامرز مرجانی در چهارمین جلسه مدیریت بحران و دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان که با حضور مسئولین ذیربط ظهر امروز (یکشنبه ) در محل فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان با توجه به هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گیلان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران احتمالی تاکید کرد.

🔻سرپرست فرمانداری تالش افزود: با توجه به اخطاریه صادره هواشناسی، مردم و مسافرین محترم از هرگونه حضور و چادر زدن در حاشیه رودخانه ها و دریا خودداری نمایند.

 🔻با توجه به احتمال بارش شدید و جاری شدن سیلاب، کلیه سردهنه های املاک کشاورزی از نظر حجم هدایت آب به سطح مزارع توسط اداره امور منابع آب و آبیاری شهرستان مدیریت شود.

🔻مرجانی در ادامه در بحث ترافیک داخل شهر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام دهه محرم پلیس راهور تمام توان خود را برای رفع گره های ترافیکی در سطح شهر به کارگیری کند.

🔻سرپرست فرمانداری تالش عنوان کرد: تعریض پل داخل شهر یکی از پروژه های مهم شهرستان است که باید جز اولویت پروژه های عمرانی شهرداری تالش قرار گیرد.

🔻مرجانی با تقدیر و تشکر از همه مسئولین استانی و شهرستانی در برق دار کردن مسیر اسالم به تالش اعلام نمود با اهتمام مسئولین، باقی مانده مسیر از بالاده اسالم تا میدان امام حسین (ع) در اسرع وقت تکمیل شود.

🔻سرپرست فرمانداری تالش در پایان عنوان کرد: شهرستان تالش با دارا بودن ظرفیت بالای روستاهای کوهستانی بسیار زیبا و گردشگر پذیر بودن این مناطق محورهای تالش به روستای تاریخی و توریستی مریان و همچنین مسیر گردشگری اسالم به خلخال ایمن سازی شود./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …