چاپ مطلب چاپ مطلب

در دومین سفر شهرستانی سرپرست هلال‌احمر گیلان و شورای معاونین به رودسر/ با فعالیت جهادی و پیگیری مستمر هیچ مشکل غیرقابل حلی بر زمین نخواهد ماند

دومین سفر شهرستانی سرپرست ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و شورای معاونین هلال‌احمر گیلان به رودسر صورت پذیرفت.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان در جریان سفر به شهرستان رودسر در نشست مشترک فرمانداران ، روئسای اداره ورزش و جوانان ، هیات نجات غریق و هلال‌احمر شهرستان‌های لاهیجان ، لنگرود و رودسر در فرمانداری شهرستان شرکت نمودند.

🔻پای کار بودن کلیه متولیان لزوم موفق بودن طرح های مراقبت ساحلی

در این نشست فرمانداران مناطق ساحلی ، با تقدیر از فعالیت های چشمگیر هلال‌احمر در این شهرستان‌ها تاکید نمودند: مجموعه فرمانداری در اجرای مطلوب طرح های مراقبت ساحلی در کنار هلال‌احمر خواهد بود و بر ایجاد فضای بدون دغدغه در نوار ساحلی اهتمام ویژه خواهد داشت.

هادی سلیمی سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان نیز رضایتمندی مردم را هدف نهایی دانست و گفت خدمات شایان امدادگران ، داوطلبان و جوانان در طول سال بر هیچ‌کس پوشیده نیست و پوشش امدادی ، آموزش همگانی با حضور اعضای فعال هلال‌احمر در طرح های مراقبت ساحلی باعث جلوگیری از غرق شدگی بیش از ۶۰ نفر از گردشگران شده است.

🔻 تقدیر امام جمعه شهرستان رودسر از خدمات درخشان هلال‌احمر

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه خدمات جمعیت هلال احمر برای تمام مردم و در تمام موقعیت ها هست و این جمعیت در زمان بحران‌ها به کمک مردم شتافته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان نیز خاطر نشان کرد تلاش ما در جمعیت هلال احمر ارائه آموزش های موثر در جامعه است و ادامه داد: ما بر این باور هستیم که آموزش می‌تواند سطح آگاهی‌ ها را بالا برده و در زمینه بحران و کاهش خسارات در زمان حادثه مثمر ثمر واقع شود لذا در نوار ساحلی با ارایه آموزش های همگانی و فضای مجازی برای ارتقای آگاهی مردم عزیز گام برمی داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین چهری نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از دوره‌های آموزشی ویژه کانون طلاب برادر و خواهر اضافه کردند با توجه به امتیاز عالی ستاد اقامه نماز استانداری گیلان به جمعیت هلال‌احمر یادآور شدند برنامه ریزی‌ها و اقدامات گسترده فرهنگی در طول سال با حضور جوانان هلال‌احمری همچون هیات های حضرت علی اکبر علیه‌السلام صورت می‌پذیرد و کارکنان ، جوانان و امدادگران حضور چشمگیری در فعالیت های مذهبی ویژه در تابستان در نوار ساحلی دارند.

🔻با همدلی و فعالیت جهادی بر مشکلات می‌توان غلبه کرد

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان در جلسه شورای اداری جمعیت شهرستان رودسر ، با بیان اینکه هلال‌احمر از بدنه مردم و برای مردم است و باید از تمامی ظرفیت ها برای ارائه خدمات ارزنده به مردم شریف استفاده کرد و تاکید نمود در جلسه آتی در ستاد وضعیت ساختمان اداری شهرستان ساماندهی خواهد شد

🔻 خدمات امدادگران و جوانان در هلال‌احمر قابل وصف نیست

هادی سلیمی در نشست صمیمانه با نجاتگران ، مربیان و جوانان جمعیت شهرستان رودسر اظهار داشت: ما قدردان مسئولیت پذیری اعضا هستیم و عزم جدی بر ارتقای وضعیت امکانات و تجهیزات در پایگاه‌ها ، کلاس های آموزشی ، افزایش دوره‌های تخصصی و طرح های دریا در مسئولان استان و شهرستان وجود دارد و تلاش خواهد شد با اجرای عدالت و همکاری دوسویه شرایط بیش از پیش بهبود یابد.

🔻 مشارکت خیرین در فعالیت های عام المنفعه برگ زرین مردمی‌بودن این نهاد خدمت رسان است

سرپرست هلال‌احمر استان ، همراهی خیرین گیلان در اجرای پروژه‌ها را ستودنی دانست و یادآور شد: اراده خیرین نوعدوست و نیک اندیش بر تکمیل و تجهیز ۵ پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری نمونه ای از فعالیت های بارز بزرگواران می‌باشد.

معاونت امور داوطلبان هلال‌احمر گیلان نیز در این نشست با تقدیر از حضور درخشان خیرین در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت در برنامه‌های مختلف از برنامه ریزی برای راه اندازی مجمع خیرین در شهرستان خبرداد.

در ادامه این نشست مجمع خیرین اهدای دو مانکن کمک آموزشی و بیست میلیارد ریال برای افزایش خدمت رسانی به مردم شریف منطقه را تصویب نمودند و افزودند : امیدواریم بتوانیم با مشارکت بیشتر نسبت به مرتفع نمودن کلیه موانع برای ارایه خدمات مطلوب به مردم و نجاتگران و مربیان اقدام نماییم.

🔻 تدوین برنامه و راهکار جهت گسترش چتر خدمات هلال‌احمر به مردم شریف

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان در جلسه با شورای اجرایی شهرستان ، مرکز توانبخشی رودسر را یکی از ظرفیت‌های مناسب برای خدمت رسانی به مردم یادآور شد و تصریح کرد: در آینده نزدیک جلسه مشترکی با خیر محترم ، حوزه بهداشت ، درمان و توانبخشی و شهرستان خواهیم داشت تا موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است بازدید از مرکز جوانان شهرستان ، پایگاه امداد و نجات زیاز ، مرکز توانبخشی موقوفه مهندس محمدپور و نشست تخصصی معاونت ها با کارشناسان مربوطه و ارزیابی حوزه‌های کاری از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …